Audi wspiera narciarstwo: współpraca z FIS‑em przedłużona do sezonu 2025/26

Marka z Ingolstadt pozostaje wyłącznym partnerem Międzynarodowej Federacji Narciarskiej i Snowboardowej FIS. W ramach współpracy marka z Ingolstadt zapewnia flotę pojazdów m.in. organizatorom konkursu skoków narciarskich w Zakopanem.

Audi pozostaje partnerem FIS do sezonu 2022/2023
Audi pozostaje partnerem FIS do sezonu 2022/2023
Źródło zdjęć: © Audi, Materiały prasowe

01.02.2023 | aktual.: 01.02.2023 17:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Sporty zimowe są od wielu lat elementem strategii partnerstw Audi. Powód akurat takiego sponsoringu nasuwa się sam – wymagające warunki pogodowe panujące w górskich kurortach pozwalają najlepiej zademonstrować techniczną przewagę napędu quattro, a sportowa rywalizacja idzie w parze z duchem marki. W związku z tym cztery pierścienie przedłużyły swoją umowę partnerską z Międzynardową Federacją Narciarską FIS do sezonu 2025/2026.

Zaangażowanie marki z Ingolstadt obejmuje wiele dyscyplin, m.in. Puchar Świata w narciarstwie zjazdowym, narciarstwie alpejskim, w kombinacji norweskiej czy w ski cross’ie. W Polsce jednak, z uwagi na ogromną popularność i doskonałe wyniki zawodników z naszego kraju, Audi najbardziej widoczne jest jako partner Pucharu Świata FIS w Skokach Narciarskich.

Nie inaczej było w tym roku podczas zawodów w Zakopanem. Audi jako wyłączny partner FIS z branży motoryzacyjnej, zapewnił organizatorom flotę pojazdów. Na tle trybun pełnych kibiców marka jak co roku prezentuje też swoje najnowsze modele. W tym roku w świetle reflektorów stanął elektryczny RS e-tron GT.

– Od samego początku współpraca pomiędzy FIS a Audi opiera się na solidności i zaufaniu do technicznych możliwości naszych samochodów, zwłaszcza tych z napędem na cztery koła i z napędem w pełni elektrycznym. Wspieranie zawodów w Zakopanem jest najlepszym nawiązaniem do sportowych, alpejskich tradycji naszej marki. – mówi Przemysław Schwarz, Dyrektor Marketingu Audi Polska.

Widok logo czterech pierścieni w śnieżnej aurze u fanów motoryzacji przywołuje przeważnie też skojarzenie z legendarną reklamą Audi – 100 CS z 1986 r. podjeżdżające pod skocznię narciarską w Finlandii do dziś robi wrażenie. Pewnie niejeden właściciel Audi z napędem quattro, patrząc na rozbieg Wielkiej Krokwi, chciałby ten wyczyn powtórzyć...

Komentarze (0)