Alfa Romeo numerem 1 w amerykańskim rankingu satysfakcji klientów
Włoska marka została doceniona przez amerykańskich klientów w kontekście jakości obsługi i sprzedaży. Alfa Romeo zajęła pierwsze miejsce w segmencie premium, wyprzedzając m.in. Porsche i Lexusa.
15.11.2022 | aktual.: 15.11.2022 16:19
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ostatnie kilkanaście miesięcy nie było najlepszym momentem na zakup nowego auta. Ograniczona dostępność pojazdów i rosnące ceny wpłynęły na morale klientów, którzy są coraz mniej zadowoleni z obecnej sytuacji. Mimo to wciąż nie brakuje marek, których oferta i proces sprzedażowy satysfakcjonują kupujących.
Świadczy o tym najnowszy raport J.D. Power dotyczący zadowolenia z zakupu nowych aut w USA. Zaskakującym zwycięzcą w segmencie premium okazała się Alfa Romeo, która wskoczyła na pierwsze miejsce z ubiegłorocznej dziewiątej pozycji.
Przy branżowym średnim poziomie satysfakcji ocenianym na 786 punktów, Alfa zasłużyła na 833 punkty. Wśród marek premium tuż za nią znalazło się Porsche (831) i Lexus (819).
Klienci Alfy deklarują, że czuli się dobrze obsłużeni i zadowoleni z zakupów nawet w tym trudnym okresie stojącym pod znakiem wysokich cen i opóźnień w dostawach. To dobra prognoza na przyszłość i wyróżnienie, które powinno umocnić pozycję włoskiej marki za Oceanem.