Alfa Romeo da drugie życie klasykom w ramach nowego programu Classiche
Alfa Romeo wkracza w kolejny, wyższy etap dbałości o swoje dziedzictwo. Do usługi świadectwa pochodzenia działającej od 2016 roku dokłada również certyfikat autentyczności i usługę renowacji.
21.10.2022 13:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Alfa Romeo Classiche - tak nazywa się program mający na celu zachowanie dziedzictwa włoskiej marki. Firma, wzorem wielu innych producentów tworzących emocjonujące auta, postanowiła odpowiedzieć na potrzeby rozwijającego się rynku klasyków.
W ramach programu Classiche klienci mogą skorzystać z trzech usług: świadectwa autentyczności, certyfikatu pochodzenia oraz renowacji w kilku stopniach zaawansowania. Wraz z uruchomieniem programu wystartuje specjalny portal internetowy poświęcony ofercie Classiche.
Certyfikat pochodzenia to usługa pozwalająca sprawdzić i potwierdzić rok produkcji pojazdu, jego dane techniczne, numery seryjne podzespołów, a także oryginalną konfigurację.
Renowacja, w zależności od potrzeb, może obejmować zarówno kosmetykę, jak i gruntowną odbudowę danego pojazdu zgodnie ze sztuką i standardami Alfy Romeo. Świadectwo autentyczności będzie natomiast ostatnim, najbardziej zaawansowanym stadium usługi, przyznawanym po rygorystycznej inspekcji.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, zajmie się tym wyspecjalizowany zespół pod nadzorem samego szefa marki, jakim jest Jean Philippe Imparato. To człowiek, który widzi ogromny sens w programie Classiche. Jak twierdzi: "Przeszłość firmy jest tak samo ważna, jak jej ewolucyjna przyszłość"