Alfa Romeo da drugie życie klasykom w ramach nowego programu Classiche

Alfa Romeo wkracza w kolejny, wyższy etap dbałości o swoje dziedzictwo. Do usługi świadectwa pochodzenia działającej od 2016 roku dokłada również certyfikat autentyczności i usługę renowacji.

Alfa Romeo Classiche
Alfa Romeo Classiche
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Alfa Romeo
Aleksander Ruciński

21.10.2022 13:41

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Alfa Romeo Classiche - tak nazywa się program mający na celu zachowanie dziedzictwa włoskiej marki. Firma, wzorem wielu innych producentów tworzących emocjonujące auta, postanowiła odpowiedzieć na potrzeby rozwijającego się rynku klasyków.

W ramach programu Classiche klienci mogą skorzystać z trzech usług: świadectwa autentyczności, certyfikatu pochodzenia oraz renowacji w kilku stopniach zaawansowania. Wraz z uruchomieniem programu wystartuje specjalny portal internetowy poświęcony ofercie Classiche.

Certyfikat pochodzenia to usługa pozwalająca sprawdzić i potwierdzić rok produkcji pojazdu, jego dane techniczne, numery seryjne podzespołów, a także oryginalną konfigurację.

Renowacja, w zależności od potrzeb, może obejmować zarówno kosmetykę, jak i gruntowną odbudowę danego pojazdu zgodnie ze sztuką i standardami Alfy Romeo. Świadectwo autentyczności będzie natomiast ostatnim, najbardziej zaawansowanym stadium usługi, przyznawanym po rygorystycznej inspekcji.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, zajmie się tym wyspecjalizowany zespół pod nadzorem samego szefa marki, jakim jest Jean Philippe Imparato. To człowiek, który widzi ogromny sens w programie Classiche. Jak twierdzi: "Przeszłość firmy jest tak samo ważna, jak jej ewolucyjna przyszłość"

Komentarze (3)