2014 Porsche Turbo z systemem czterech kół skrętnych

Nowe Porsche 911 Turbo ma być pod każdym względem lepsze od swojego, bardzo udanego zresztą, poprzednika. Większy rozstaw osi, więcej turbosprężarek, no i większa trakcja. W tym ostatnim pomóc ma system czterech kół skrętnych.

2014 Porsche Turbo z systemem czterech kół skrętnych
Bartosz Pokrzywiński

15.09.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nowe Porsche 911 Turbo ma być pod każdym względem lepsze od swojego, bardzo udanego zresztą, poprzednika. Większy rozstaw osi, więcej turbosprężarek, no i większa trakcja. W tym ostatnim pomóc ma system czterech kół skrętnych.

Fotograficzni szpiedzy już kilkakrotnie przyłapali nowe 911 Turbo, a w sieci pojawiały się już spekulacje na temat jednostki napędowej. Będzie nią bokser o pojemności 3,8 l wspomagany trzema turbosprężarkami tłoczącymi prawdopodobnie moc w przedziale 525 do 550 KM. To pozwoli autu na przyspieszanie od 0 do 100 km/h na poziomie 3,3 s oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 313 km/h.

W sieci pojawiły się także informacje, że pomimo zastosowania napędu na cztery koła, Porsche wyposaży nowe 911 Turbo w system czterech kół skrętnych. nie są to jednak potwierdzone wieści.

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)