Nowe logo Škody. Trafi na maski w 2024 r.

Czeski producent planuje w najbliższych latach nadać swoim pojazdom całkiem nową tożsamość. Zmiana logo ma być jednym z kluczowych elementów dla nowego oblicza marki.

Symbolem metamorfozy Škody ma być jej nowe logo
Symbolem metamorfozy Škody ma być jej nowe logo
Źródło zdjęć: © fot. materiały prasowe / Škoda

01.09.2022 | aktual.: 13.03.2023 15:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Producent samochodów z siedzibą w czeskim Mladá Boleslav 30 sierpnia, wraz z prezentacją zupełnie nowego koncepcyjnego modelu Vision 7S, obwieścił koniec Škody jako marki budżetowej.

Logo Škody. Koniec ze "skrzydlatą strzałą" na masce

Pierwszy krok na nowej ścieżce marki należącej do Grupy Volkswagen to zmiana logo. Charakterystyczna "skrzydlata strzała" (przypominająca wielu osobom kurę) wkrótce zniknie z masek czeskich aut. Škoda będzie miała zupełnie nową identyfikację wizualną.

Słowne logo ma odświeżyć wizerunek marki
Słowne logo ma odświeżyć wizerunek marki© Skoda

Logo ze strzałą ostanie się tylko w komunikacji marki. Na autach za to pojawi się odnowiony znak słowny "Škoda" ze zintegrowanym z literą "S" daszkiem – co ułatwi jego pisownię poza rodzimym rynkiem.

– Napis na tylnej klapie sprawił, że marka stała się znacznie bardziej rozpoznawalna, szczególnie na południu Europy i w zamożniejszych krajach. Wzrosła dzięki temu świadomość klientów i ich zainteresowanie produktem – powiedział Autokult.pl Björn Kroll.

Logo ze strzałą zostanie tylko w komunikacji marki
Logo ze strzałą zostanie tylko w komunikacji marki© Skoda

Nowe logo i cała nowa identyfikacja wizualna mają pojawić się na samochodach Škody już w 2024 r.

Komentarze (20)