Nowe logo Škody. Trafi na maski w 2024 r.
Czeski producent planuje w najbliższych latach nadać swoim pojazdom całkiem nową tożsamość. Zmiana logo ma być jednym z kluczowych elementów dla nowego oblicza marki.
01.09.2022 | aktual.: 13.03.2023 15:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Producent samochodów z siedzibą w czeskim Mladá Boleslav 30 sierpnia, wraz z prezentacją zupełnie nowego koncepcyjnego modelu Vision 7S, obwieścił koniec Škody jako marki budżetowej.
Logo Škody. Koniec ze "skrzydlatą strzałą" na masce
Pierwszy krok na nowej ścieżce marki należącej do Grupy Volkswagen to zmiana logo. Charakterystyczna "skrzydlata strzała" (przypominająca wielu osobom kurę) wkrótce zniknie z masek czeskich aut. Škoda będzie miała zupełnie nową identyfikację wizualną.
Logo ze strzałą ostanie się tylko w komunikacji marki. Na autach za to pojawi się odnowiony znak słowny "Škoda" ze zintegrowanym z literą "S" daszkiem – co ułatwi jego pisownię poza rodzimym rynkiem.
– Napis na tylnej klapie sprawił, że marka stała się znacznie bardziej rozpoznawalna, szczególnie na południu Europy i w zamożniejszych krajach. Wzrosła dzięki temu świadomość klientów i ich zainteresowanie produktem – powiedział Autokult.pl Björn Kroll.
Nowe logo i cała nowa identyfikacja wizualna mają pojawić się na samochodach Škody już w 2024 r.