Toyota sprzedaje w Polsce więcej hybryd niż diesli
Początek roku do najlepsza okazja na zakupy dla firm. Klienci łapią ostatnie okazje i wymieniają floty. Zainteresowanie hybrydami znacznie rośnie w gronie klientów indywidualnych.
18.03.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:40
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Toyota może poszczycić się konsekwentnie realizowaną strategią zastępowania diesli hybrydami. W zeszłym roku co piąty Auris sprzedawany w Polsce miał napęd hybrydowy. Przez pierwsze dwa miesiące roku 2015 klientów na ten model przybyło i już 25 procent sprzedanych Aurisów stanowią hybrydy. W styczniu i lutym sprzedano 298 hybrydowych Aurisów oraz 287 z silnikiem wysokoprężnym. Na hybrydy decydują się nie tylko firmy, ale także coraz częściej klienci indywidualni. W tym roku Toyota zebrała już 1000 zamówień na hybrydy.
Hybryda nie ma sobie równych pod względem niskich kosztów eksploatacji, jest rekordowo oszczędna, a do tego wyróżnia się nadzwyczajną płynnością jazdy i pełnym relaksem za kierownicą. Naszym celem jest przekonać Polaków, by docenili te zalety w równym stopniu co mieszkańcy krajów Europy Zachodniej, gdzie udział wersji hybrydowej w sprzedaży Aurisa przekracza już 50%. – powiedział Robert Mularczyk z Toyota Motor Poland.