Seat Leon Cupra R - skrzywdzony po raz kolejny!
JE Design, znane jest ze swojego zamiłowania do krzykliwych i rzucających się w oczy przeróbek nadwozia. Osobiście jestem zwolennikiem nieco bardziej stonowanych modyfikacji, efektowne grafiki nadwozia na popularnych samochodach, które widzimy codziennie na ulicy, to według mnie, przerost formy nad treścią. Jednak są ludzie, którym mogą się one podobać.
06.07.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
JE Design, znane jest ze swojego zamiłowania do krzykliwych i rzucających się w oczy przeróbek nadwozia. Osobiście jestem zwolennikiem nieco bardziej stonowanych modyfikacji, efektowne grafiki nadwozia na popularnych samochodach, które widzimy codziennie na ulicy, to według mnie, przerost formy nad treścią. Jednak są ludzie, którym mogą się one podobać.
[url=http://autokult.pl/16283,bmw-5-saloon-oficjalne-zdjecia-m-pakietu]
BMW 5 Saloon – oficjalne zdjęcia M-pakietu[/url]
Największy drapieżnik w ofercie hiszpańskiego producenta, czyli Seat Leon Cupra R legitymuje się mocą 265KM i momentem obrotowym 350Nm wyciskanym z jednostki R4 Turbo o pojemności 2000cm³. JE Design, dzięki nowej mapie jednostki sterującej silnika (ECU) oraz specjalnie opracowanemu układowi wydechowemu wysiliło silnik do 310KM i 400Nm. Wynikiem tych działań, jest lepsze o 0.3 sekundy przyspieszenie w zakresie 0-100 km/h, które obecnie, po przeróbkach wynosi 5.9 sekundy. Prędkość maksymalna wzrosła o 10km/h, samochód odmówi dalszego przyspieszania przy 260km/h. Powyższe, z pewnością można uznać za plus.
Teraz przejdźmy do tego co kole w oczy, nadwozia. Nowy pakiet stylistyczny składa się z poszerzających nakładek na nadkola, nowej, przedniej i tylnej owiewki zderzaka, spoilera pokrywy bagażnika, listew progowych, brewek przednich reflektorów. Pas tylny, przestylizowano tak, aby zmieścić dyfuzor i cztery końcówki układu wydechowego, co wygląda naprawdę dobrze.
Co w nadkolach? Połyskujące, czarne obręcze z polerowanym rantem w rozmiarze 18x10-cali, które dzięki nowym sprężynom, osadziły pojazd 40mm bliżej ziemi. Pora na najgorsze, lakier, to co przedstawiło JE Design (Cupra R Deutschland) jest po prostu obrzydliwe, o ile kolory czarny, czerwony i żółty komponują się nieźle, o tyle w tej wersji pojazd oszpecono zbędnymi grafikami. Ile za to wszystko? 8166 EUR, powłokę lakierniczą, dzięki Bogu, można zindywidualizować.[block position="inside"]8901[/block]
Źródło: Worldcarfans