SEAT Exeo zajechał do Polski

W salonach SEATa w naszym kraju pojawił się nowy model. Jest nim sportowa limuzyna o nazwie Exeo. Ten pojazd adresowany jest przede wszystkim do tych osób, które poszukują w segmencie D połączenia elegancji ze sportową i dynamiczną jazdą, bowiem właśnie takich doznań dostarcza model Exeo (najmocniejsza odmiana to 2,0 TSI o mocy 200KM). Doliczając do tego niskie spalanie i małą emisję spalin SEAT Exeo staje się dość ciekawą propozycją dla osób poszukujących interesujących samochodów służbowych.

Exeo
Exeo
Mateusz Gajewski

01.06.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dziś znamy już ceny SEATa Exeo. Najtańsza wersja kosztuje niespełna 77 tysięcy złotych.

W salonach SEATa w naszym kraju pojawił się nowy model. Jest nim sportowa limuzyna o nazwie Exeo. Ten pojazd adresowany jest przede wszystkim do tych osób, które poszukują w segmencie D połączenia elegancji ze sportową i dynamiczną jazdą, bowiem właśnie takich doznań dostarcza model Exeo (najmocniejsza odmiana to 2,0 TSI o mocy 200KM). Doliczając do tego niskie spalanie i małą emisję spalin SEAT Exeo staje się dość ciekawą propozycją dla osób poszukujących interesujących samochodów służbowych.

Dziś znamy już ceny SEATa Exeo. Najtańsza wersja kosztuje niespełna 77 tysięcy złotych.

(kliknij w obrazek aby zobaczyć tabelkę w wyższej rozdzielczości)
(kliknij w obrazek aby zobaczyć tabelkę w wyższej rozdzielczości)

Decydujący się na zakup Exeo mają do wyboru trzy jednostki benzynowe (1,6 102KM, 1.8 150KM i 2.0 TSI 200KM), a także dwa silniki diesla (2-litrowy o mocy 140 lub 170KM). Wszystkie te silniki współpracują z 6-biegową skrzynią manualną, która w połączeniu z elastycznością wynikającą ze sporej mocy zapewnia sporą przyjemność z jazdy.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)