JE Design rozdziewicza Seata Exeo

No proszę, lakier na nowym sedanie Seata nie zdążył jeszcze dobrze wyschnąć, a już znajdują się śmiałkowie, którzy próbują go po swojemu udoskonalać. Je Design jest jednym z pierwszych tunerów, który jeszcze bardziej "usportawia" Exeo. Trzeba przyznać, że wyszło mu to całkiem nieźle.

JE Design rozdziewicza Seata Exeo
Szymon Chołys

16.04.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

No proszę, lakier na nowym sedanie Seata nie zdążył jeszcze dobrze wyschnąć, a już znajdują się śmiałkowie, którzy próbują go po swojemu udoskonalać. Je Design jest jednym z pierwszych tunerów, który jeszcze bardziej "usportawia" Exeo. Trzeba przyznać, że wyszło mu to całkiem nieźle.

Pakiet zawiera tradycyjnie nowy, sportowy body kit:  grill, przedni spoiler, progi boczne oraz tylny dyfuzor. Do tego mamy poczwórne rury wydechowe oraz 18 lub 19-calowe alufelgi.

seat-exeo-je-design1
seat-exeo-je-design1

Ku przypomnieniu, standardowy Exeo jest oferowany z dwiema jednostkami napędowymi: 170-konnym, 2-litrowym TDI oraz 200-konnym TSI o tej samej pojemności. Silnik TDI przyspiesza do "setki" w 8,4 sekundy a maksymalnie osiąga 229 km/h. Jednostce TSI wystaczy już tylko 7,3 sekundy a maksymalnie rozpędzi auto do 241 km/h.

Spalanie jest dość niskie jak na sportową limuzynę. Usportowiony TSI zadowala się średnio 7,7l/100 km benzyny, natomiast Diesel doptrzebuje tylko 5,5 l/100 km.[block position="inside"]10119[/block]

Źródło: autoevolution

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)