JE Design rozdziewicza Seata Exeo
No proszę, lakier na nowym sedanie Seata nie zdążył jeszcze dobrze wyschnąć, a już znajdują się śmiałkowie, którzy próbują go po swojemu udoskonalać. Je Design jest jednym z pierwszych tunerów, który jeszcze bardziej "usportawia" Exeo. Trzeba przyznać, że wyszło mu to całkiem nieźle.
16.04.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:15
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
No proszę, lakier na nowym sedanie Seata nie zdążył jeszcze dobrze wyschnąć, a już znajdują się śmiałkowie, którzy próbują go po swojemu udoskonalać. Je Design jest jednym z pierwszych tunerów, który jeszcze bardziej "usportawia" Exeo. Trzeba przyznać, że wyszło mu to całkiem nieźle.
Pakiet zawiera tradycyjnie nowy, sportowy body kit: grill, przedni spoiler, progi boczne oraz tylny dyfuzor. Do tego mamy poczwórne rury wydechowe oraz 18 lub 19-calowe alufelgi.
Ku przypomnieniu, standardowy Exeo jest oferowany z dwiema jednostkami napędowymi: 170-konnym, 2-litrowym TDI oraz 200-konnym TSI o tej samej pojemności. Silnik TDI przyspiesza do "setki" w 8,4 sekundy a maksymalnie osiąga 229 km/h. Jednostce TSI wystaczy już tylko 7,3 sekundy a maksymalnie rozpędzi auto do 241 km/h.
Spalanie jest dość niskie jak na sportową limuzynę. Usportowiony TSI zadowala się średnio 7,7l/100 km benzyny, natomiast Diesel doptrzebuje tylko 5,5 l/100 km.[block position="inside"]10119[/block]
Źródło: autoevolution