Renault Mégane RS 275 Trophy oficjalnie przedstawione
Renault odsłoniło karty. Bronią Francuzów w boju o rekord Nürburgringu dla aut przednionapędowych będzie model Mégane RS 275 Trophy.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Obecnie tytuł króla przednionapędówek w Zielonym Piekle należy do Seata Leóna Cupry 280, który przejechał słynną pętlę w 7 min 58,4 s. Renault po utracie tytułu postawiło sobie za punkt honoru pobić hiszpański kompakt, dlatego przygotowało 275-konną Mégane. Dwulitrowy turbodoładowany motor rozwija 10 KM więcej dzięki sportowemu, tytanowemu wydechowi, opracowanemu przez firmę Akrapovič. Maksymalny moment obrotowy jednostki wynosi 360 Nm.
Najmocniejsza wersja Mégane sprzedawana jest standardowo z mechaniczną szperą, a opcjonalnie dostępne ma być regulowane zawieszenie Öhlinsa, czerpiące rozwiązania z wersji N4 francuskiego kompaktu. Jeśli dla kogoś to wciąż mało, Renault oferuje opracowane z myślą o wersji RS 275 Trophy opony Michelin Pilot Sport Cup 2.
Nadwozie topowej odmiany Mégane zostało pokryte żółtym lakierem z malowaniem Trophy. Może ono zostać postawione na opcjonalnych 19-calowych felgach Speedline Turini.
Wewnątrz zmiany są niewielkie. Pojawiły się jedynie kubełkowe fotele Recaro kryte alcantarą i kilka drobnych dodatków.
Oficjalny czas przejazdu Nürburgringu Mégane RS 275 Trophy zostanie podany 16 czerwca. Ponoć auto już pobiło rekord dla aut przednionapędowych. Teraz wynosi on około 7 min 45 s.