Przegląd projektów na targi SEMA 2015 [cz.3]

Dzisiaj już po raz ostatni zaglądamy na tegoroczne targi SEMA. Tym razem przyjrzymy się propozycjom z Japonii. Z Kraju Kwitnącej Wiśni do USA przyjechało kilka naprawdę ciekawych projektów.

Jedne z najciekawszych maszyn na targi SEMA przywiozła ze sobą Mazda. To właśnie na amerykańskim salonie skupiającym głównie scenę tuningową pojawiły się dwie nowe wersje MX-5: Speedster i Spyder. Pierwszy z tych wozów dysponuje 2-litrowym silnikiem benzynowym, który napędza odchudzone nadwozie. Masa tego pojazdu to 943 kg. Na liście modyfikacji Speedstera jest też regulowane zawieszenie K&W i układ hamulcowy Brembo. Spyder nie przeszedł drastycznej kuracji odchudzającej. Waży 1043 kg i napędza go 2-litrowy motor. To, co go wyróżnia to charakterystyczny, płócienny dach.
Jedne z najciekawszych maszyn na targi SEMA przywiozła ze sobą Mazda. To właśnie na amerykańskim salonie skupiającym głównie scenę tuningową pojawiły się dwie nowe wersje MX-5: Speedster i Spyder. Pierwszy z tych wozów dysponuje 2-litrowym silnikiem benzynowym, który napędza odchudzone nadwozie. Masa tego pojazdu to 943 kg. Na liście modyfikacji Speedstera jest też regulowane zawieszenie K&W i układ hamulcowy Brembo. Spyder nie przeszedł drastycznej kuracji odchudzającej. Waży 1043 kg i napędza go 2-litrowy motor. To, co go wyróżnia to charakterystyczny, płócienny dach.
Mariusz Zmysłowski

09.11.2015 | aktual.: 02.10.2022 09:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Nissan z kolei przyprowadził model GT-R w wersji N-Attack. O tym wozie pisaliśmy już niemal rok temu. Jest to maszyna w specyfikacji, której Japończycy użyli do ustanowienia czasu 7:08.679 na Nürburgringu.
Nissan z kolei przyprowadził model GT-R w wersji N-Attack. O tym wozie pisaliśmy już niemal rok temu. Jest to maszyna w specyfikacji, której Japończycy użyli do ustanowienia czasu 7:08.679 na Nürburgringu.
Obraz
Japoński producent postanowił także przyprowadzić na SEMA coś bardziej amerykańskiego. To pickup Titan XD. Auto wyposażone jest w diesla Cummingsa o pojemności 5 l. V8 z turbodoładowaniem generuje 752 Nm, co ma pozwolić na ustanowienie rekordu prędkości w jego kategorii. Nie jest to jednak gotowa maszyna. Czeka ją jeszcze kilka miesięcy przeróbek.
Japoński producent postanowił także przyprowadzić na SEMA coś bardziej amerykańskiego. To pickup Titan XD. Auto wyposażone jest w diesla Cummingsa o pojemności 5 l. V8 z turbodoładowaniem generuje 752 Nm, co ma pozwolić na ustanowienie rekordu prędkości w jego kategorii. Nie jest to jednak gotowa maszyna. Czeka ją jeszcze kilka miesięcy przeróbek.
Na nietypową wyprawę ponownie zabiera nas Toyota. Przypomnijmy, że w poprzedniej części prezentowaliśmy pickupa w wersji limuzyna. Tym razem Toyota pokazała wóz, który nosi nazwę UUV - Ultimate Utility Vehicle. Pojazd bazuje na Siennie i ma służyć uczestnikom Ever-Better Expedition. Będzie ona centrum dowodzenia amerykańskiej części ekspedycji. Pokona w trudnych warunkach 16 500 mil przez USA.
Na nietypową wyprawę ponownie zabiera nas Toyota. Przypomnijmy, że w poprzedniej części prezentowaliśmy pickupa w wersji limuzyna. Tym razem Toyota pokazała wóz, który nosi nazwę UUV - Ultimate Utility Vehicle. Pojazd bazuje na Siennie i ma służyć uczestnikom Ever-Better Expedition. Będzie ona centrum dowodzenia amerykańskiej części ekspedycji. Pokona w trudnych warunkach 16 500 mil przez USA.
Obraz
Obraz
Potężną maszynę na SEMA przyprowadził i Lexus. Na stoisku marki-córki Toyoty można podziwiać RC F-a przygotowanego do walki na torze. Pod maską oczywiście pracuje V8 o pojemności 5 l.
Potężną maszynę na SEMA przyprowadził i Lexus. Na stoisku marki-córki Toyoty można podziwiać RC F-a przygotowanego do walki na torze. Pod maską oczywiście pracuje V8 o pojemności 5 l.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
tuningChevroletLexus
Komentarze (4)