Porsche 911 Turbo Cabriolet przyłapane na Nürburgring [wideo]

W sierpniu Porsche pokazało światu nową 911-tkę oznaczoną modelowo jako 991. W tej chwili model ten dostępny jest jedynie w najsłabszych wersjach, czyli Carrera oraz Carrera S, jednak niemiecki producent już przygotowuje się do wypuszczenia na rynek odmiany Turbo. Testowe 911 Turbo zostało przyłapane na Nurburgringu.

Porsche 911 Turbo Cabriolet przyłapane na Nürburgring [wideo]
Bartosz Pokrzywiński

21.10.2011 | aktual.: 12.10.2022 16:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W sierpniu Porsche pokazało światu nową 911-tkę oznaczoną modelowo jako 991. W tej chwili model ten dostępny jest jedynie w najsłabszych wersjach, czyli Carrera oraz Carrera S, jednak niemiecki producent już przygotowuje się do wypuszczenia na rynek odmiany Turbo. Testowe 911 Turbo zostało przyłapane na Nurburgringu.

Pod tylną pokrywą 911 pracuje 350 koni mechanicznych wyciśniętych z sześciocylindrowego boksera o pojemności 3,6 litra. Carrera S to już 400 koni mechanicznych, które produkuje większa jednostka o pojemności 3,8 litra.

Na torze Nürburgring Porsche testowało kilka dni temu jeszcze mocniejszą odmianę, której silnik wspomagany jest turbodoładowaniem. Po czym poznać, że to wersja Turbo?

Turbo będzie różnić się od standardowej większymi wlotami powietrza, sporych rozmiarów tylnym skrzydłem, lżejszą konstrukcją, zmienionym rozstawem kół z czym w parze idą poszerzone nadkola, a także końcówkami układu wydechowego, które cztery wystają spod tylnego zderzaka testowanej na Nordschleife wersji Cabriolet.

To też może sugerować, że Porsche przywiozło do zielonego piekła 911 Turbo S, które według nieoficjalnych informacji ma dysponować mocą 550 koni mechanicznych przenoszonych na wszystkie cztery koła za pośrednictwem nowej siedmiobiegowej przekładni manualnej lub dwusprzęgłowej skrzyni PDK o takiej samej liczbie przełożeń.

2013 Porsche 911 Turbo Convertible Spied

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)