Odświeżony Ford Puma wyceniony w Polsce. Inaczej być nie mogło
Puma to najlepiej sprzedający się model Forda w Europie. Po 5 latach od premiery, producent zdecydował się na lifting crossovera. Jak zwykle w takich przypadkach, jest drożej, niż było wcześniej.
09.04.2024 11:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Ford Puma po liftingu - co się zmieniło?
Odświeżoną Pumę poznacie przede wszystkim po logo producenta przeniesionym na atrapę chłodnicy. Nowa jest także sygnatura świetlna reflektorów i tylnych lamp, a także wzory felg i lakiery nadwozia.
W kabinie z kolei znajdziemy większy, 12-calowy ekran multimediów, a na liście wyposażenia pojawiły się systemy wsparcia takie jak np. układ automatycznego hamowania podczas wykrycia ruchu poprzecznego przy cofaniu.
Jeśli chodzi o silniki, te pozostały bez zmian, choć póki co w cenniku nie widać 200-konnej wersji ST. Miejmy nadzieję, że to nie koniec ostrego crossovera. Jeśli chodzi o ceny poszczególnych wersji napędowych. Znajdziecie je poniżej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ford Puma po liftingu - ceny minimalne wersji napędowych:
- 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM M6 - od 99 900 zł (110 300 zł)
- 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM A7 Powershift - od 113 860 zł (122 860 zł)
- 1.0 EcoBoost Hybrid 155 KM A7 Powershift - od 120 660 zł (131 160 zł)
- 1.0 EcoBoost Hybrid 170 KM A7 Powershift - od 148 560 zł (163 060 zł)
Powyższe kwoty są cenami promocyjnymi w związku z ofertą inauguracyjną. W nawiasach widnieją natomiast ceny domyślne, które będą obowiązywać po jej wygaśnięciu.
Poza czterema opcjami napędu klienci mogą wybierać także spośród czterech wersji wyposażenia. Szczegóły poniżej.
Ford Puma po liftingu - ceny wersji wyposażeniowych
Titanium - od 99 900 zł (110 300 zł) - standardowo m.in. pełne oświetlenie LED, system Pre-Collision, Lane Keeping Aid, Wrong-Way Alert, Traffic Sign Recognition i Driver Alert, tempomat z systemem ISA, 17-calowe felgi, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, multimedia z 12-calowym ekranem i nawigacją, klimatyzacja automatyczna,
ST-Line - od 109 160 zł (119 660 zł) - Titanium + dodatkowo m.in. sportowe zawieszenie, felgi w stylizacji ST-Line, pakiet stylistyczny ST-Line, sportowa kierownica i akcenty we wnętrzu,
ST-Line X - od 114 960 zł (129 460 zł) - ST-Line + dodatkowo m.in. 18-calowe felgi, nagłośnienie B&O, bezprzewodowa ładowarka do smartfona, częściowo skórzana tapicerka, regulacja podparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy, przednia szyba akustyczna, elektrycznie sterowana klapa bagażnika,
ST - od 148 560 zł (163 060 zł) - ST-Line X + dodatkowo m.in. system Reverse Brake Assist, Adaptive Cruise Control, Blind Spot Assist z Cross Traffic Alert, matrycowe reflektory, zawieszenie sportowe ST, system kamer 360, czujniki parkowania z przodu, tarczowe hamulce z przodu i z tyłu, podgrzewana szyba przednia, podgrzewana kierownica, fotel Ford Performance,