#niezwalniamy, czyli nowa akcja społeczna zainicjowana przez autoryzowanego dealera marek Mercedes-Benz, smart i Mazda

#niezwalniamy to odpowiedź na pandemię COVID-19 i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Bogdan Goworowski, Prezes Zarządu BMG
Bogdan Goworowski, Prezes Zarządu BMG
Źródło zdjęć: © materiał prasowy
Paulina Kowalska

18.05.2020 | aktual.: 22.03.2023 11:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dualność nazwy projektu wiąże się również z finalizacją czwartego i ostatniego etapu flagowej inwestycji BMG w Gdyni; budowy największego salonu marki Mercedes-Benz w Polsce, który przypadł w okresie ogłoszenia pandemii.

Mimo niekorzystnego splotu wydarzeń firma nie tylko dokończyła inwestycję, ale podjęła decyzję o utrzymaniu obecnego poziomu zatrudnienia poprzez osiągniecie porozumienia z pracownikami w zakresie obniżenia czasu pracy, jak i dostosowaniu poziomu wynagrodzeń do obecnej sytuacji gospodarczej.

Projekt obowiązywać będzie w okresie pandemii, a wszystkie ewentualne zmiany w strukturze zatrudnienia po tym okresie, mogą wynikać z konieczności dostosowania zasobów ludzkich do sytuacji rynkowej.

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)