Najszybszy model w gamie Škody dołącza do oferty. Ile trzeba za niego zapłacić?
Škoda uzupełniła cennik elektrycznego Elroqa o topowe wydanie RS. Auto może pochwalić się sporą mocą i świetnymi osiągami. Zasięg na jednym ładowaniu też wypada przyzwoicie.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Elroq RS to najszybciej rozpędzający się produkcyjny model Škody. Dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 340 KM pozwalają rozpędzać się do pierwszej setki w 5,4 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 180 km/h.
Na innych polach Elroq też wypada dobrze - akumulator o pojemności 84 kWh zapewnia do 550 km zasięgu i obsługuje ładowanie mocą do 185 kW, co oznacza, że ładowanie od 10 do 80 proc. pojemności akumulatora potrwa około 26 minut.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak nietrudno zauważyć, wersja RS wyróżnia się agresywnym designem i intrygującą kolorystyką z czarnymi wstawkami. Poza pakietem aerodynamicznym auto wyróżnia się również standardowym zawieszeniem adaptacyjnym DCC i progresywnym układem kierowniczym. Standard stanowią też matrycowe reflektory LED i tylne światła z dynamicznymi kierunkowskazami.
Specjalnie dla tego wariantu Škoda przewidziała opcję wykończenia Design Selection RS Lounge z mikrofibrą Suedia i skórą ekologiczną. Są też kontrastowe, zielone przeszycia i imitacja włókna węglowego. Ile trzeba za to wszystko zapłacić?
Dokładnie 219 200 zł, a więc zauważalnie więcej niż w przypadku bazowego Elroqa 50 wycenianego na 149 900 zł. W zamian otrzymamy jednak szybkie, praktyczne i kompletnie wyposażone auto, które wciąż jest zauważalnie tańsze od wielu konkurentów.
Zobacz także