"Let it shine" - świetna reklama Hondy
Insight, tak nazywa się hybrydowy pojazd Hondy, z którym firma wiąże spore nadzieje. Główną zaletą Inisighta, niewiele różniącego się od Priusa jest cena, w USA auto można mieć już za 20.000 dolarów. Model jest promowany reklamą, w której setki aut tworzą ogromny ekran LED.
29.03.2009 | aktual.: 02.10.2022 17:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Insight, tak nazywa się hybrydowy pojazd Hondy, z którym firma wiąże spore nadzieje. Główną zaletą Inisighta, niewiele różniącego się od Priusa jest cena, w USA auto można mieć już za 20.000 dolarów. Model jest promowany reklamą, w której setki aut tworzą ogromny ekran LED.
Pomysł mało oryginalny, ale wykonanie na poziomie. Przyjemny dla ucha podkład dźwiękowy. To jak, zbieramy nasze cacka na parking, montujemy układy sterowania, wchodzimy na wzgórze i gramy w ponga?
"Let it shine"
Honda's Let It Shine commercial
Making of
'Making Of' Honda Insight
Źródło: www.autoblog.com