Škoda Fabia Graffiti Art Car - zmiana wizerunku
Škoda wraz z wejściem nowej Fabii na rynek chce zyskać klientów w miejscach, które do tej pory zarezerwowane były dla samochodów zupełnie innych niż te, oferowane przez czeskiego producenta.
19.01.2015 | aktual.: 02.10.2022 12:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nie jest tajemnicą, że wiele firm chce pokazywać swoje auta jako idealne dla "młodych, zdolnych, atrakcyjnych". To duża grupa potencjalnych klientów, którzy są w stanie dopłacić do auta tylko dlatego, że wyróżnia się ono w jakiś sposób z tłumu. Dlatego w kampaniach reklamowych kładzie się coraz większy nacisk na pokazanie samochodu z luźnym i ciekawym stylem życia w tle.
Zobacz także
Fabia, która teraz oferowana jest z różnymi kolorami nadwozia i dachu oraz z nadrukami na desce rozdzielczej, stara się wpisać w ten nowy trend. Škoda bardzo mocno to sygnalizuje pokazując jako część swojej kampanii reklamowej Fabię ozdobionbą przez artystę graffiti, Portugalczyka Armando Gomesa. Do pomalowania czeskiego auta wykorzystał on 125 kolorów oraz ich połączeń.