Jakie wyzwania stoją przed sprzedawcami maszyn ciężkich?

Nie tylko sprzedaż samochodów, ale również maszyn ciężkich śmiało wkroczyła do internetu. Jednak specyfika sprzedaży tego typu pojazdów jest nieco inna. Służą one przede wszystkim do zarabiania pieniędzy, więc są inwestycją, która ma się zwrócić. Jak je sprzedawać? Jakie wyzwania stoją przed branżą?

Anna Biekionis
Anna Biekionis
Źródło zdjęć: © materiały partnera

14.03.2024 16:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Konkurs "Liderzy Jakości" organizowany przez platformę OTOMOTO to nie tylko okazja do wyróżnienia i nagrodzenia tych partnerów biznesowych portalu, którzy wyróżniają się jakością i transparentnością. Zorganizowana 29 lutego w Łodzi gala finałowa była doskonałą okazją, żeby poznać różne perspektywy poszczególnych branż.

Jak wygląda sprzedaż maszyn ciężkich w sieci? Czym kierują się klienci? Jakie wyzwania stoją przed tą kategorią? O tym opowiedziała nam Anna Biekionis, Country Manager w DKV Mobility Poland i gość specjalny jury w kategorii "Maszyny ciężkie".

otomotoliderzygala