Internetowy debiut Hondy Civic Type-R
Honda Civic Type-R zadebiutowała w Internecie na klipie promocyjnym, pokazującym dwa różne oblicza japońskiego kompakta.
01.11.2014 | aktual.: 08.10.2022 08:56
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klip Hondy sugeruje, że model Civic jest jak Dr. Jekyll i Mr. Hyde, ale tylko wtedy, gdy weźmiemy pod uwagę jego sportową odmianę, na którą czeka cały świata. Civic Type-R zadebiutuje oficjalnie w przyszłym roku i ma być rzekomo najszybszym hot hatchem na świecie oraz pierwszą Hondą Type-R z silnikiem turbo.
Honda by pokazać dwie odmienne natury Civica Type-R proponuje coś bardzo oryginalnego. Jest to film „Heist”, w którym możemy poznać dwa oblicza tego auta. Normalnie oglądamy sceny z życia codziennego pewnego mężczyzny. Jednak wystarczy wcisnąć na klawiaturze przycisk R, by zobaczyć drugie oblicze, niczym Mr. Hyde. W produkcji wziął udział nawet Gabriele Tarquini, ale niełatwo go dostrzec. Reżyserem filmu jest Daniel Wolfe.
Podoba mi się ten pomysł. Jeden przycisk – „R” - to takie proste. Widz sam ustala cięcia i skacze pomiędzy historiami. Bardzo przyjemnie wspominam pracę na planie i tworzenie dwóch przeplatających się opowiadań. Miałem okazję pracować z takimi osobami, jak Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi i Mourad Frarema. Nagrywaliśmy na taśmie 35 mm z Robbie Ryanem. Stworzyliśmy dwa światy Hondy i je ze sobą zderzyliśmy. Honda słynie ze wspaniałych reklam, a ja cieszę się, że mogłem współpracowaćze Scottem Dungate, Lou Hake i zespołem Wiedena. – powiedział twórca filmu.
Zapraszamy do oglądana i życzymy miłej zabawy. Pełna wersja klipu pod tym linkiem.