Internetowy debiut Hondy Civic Type-R
Honda Civic Type-R zadebiutowała w Internecie na klipie promocyjnym, pokazującym dwa różne oblicza japońskiego kompakta.
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Klip Hondy sugeruje, że model Civic jest jak Dr. Jekyll i Mr. Hyde, ale tylko wtedy, gdy weźmiemy pod uwagę jego sportową odmianę, na którą czeka cały świata. Civic Type-R zadebiutuje oficjalnie w przyszłym roku i ma być rzekomo najszybszym hot hatchem na świecie oraz pierwszą Hondą Type-R z silnikiem turbo.
Honda by pokazać dwie odmienne natury Civica Type-R proponuje coś bardzo oryginalnego. Jest to film „Heist”, w którym możemy poznać dwa oblicza tego auta. Normalnie oglądamy sceny z życia codziennego pewnego mężczyzny. Jednak wystarczy wcisnąć na klawiaturze przycisk R, by zobaczyć drugie oblicze, niczym Mr. Hyde. W produkcji wziął udział nawet Gabriele Tarquini, ale niełatwo go dostrzec. Reżyserem filmu jest Daniel Wolfe.
Podoba mi się ten pomysł. Jeden przycisk – „R” - to takie proste. Widz sam ustala cięcia i skacze pomiędzy historiami. Bardzo przyjemnie wspominam pracę na planie i tworzenie dwóch przeplatających się opowiadań. Miałem okazję pracować z takimi osobami, jak Jean-Philippe Ricci, Slimane Dazi i Mourad Frarema. Nagrywaliśmy na taśmie 35 mm z Robbie Ryanem. Stworzyliśmy dwa światy Hondy i je ze sobą zderzyliśmy. Honda słynie ze wspaniałych reklam, a ja cieszę się, że mogłem współpracowaćze Scottem Dungate, Lou Hake i zespołem Wiedena. – powiedział twórca filmu.
Zapraszamy do oglądana i życzymy miłej zabawy. Pełna wersja klipu pod tym linkiem.