Hyundai i30 po liftingu z polskimi cenami. W ofercie nowe silniki i układ miękkiej hybrydy

Odświeżony Hyundai i30 doczekał się nie tylko poprawionej, ciekawszej stylistyki, ale także bogatszego wyposażenia i nowej gamy silnikowej. Jedna z wersji będzie dodatkowo łączona z 48-woltowym układem miękkiej hybrydy. W Polsce ceny bazowej wersji zaczynają się od 69 900 zł.

Bazowa wersja Hyundaia i30 po liftingu kosztuje 69 900 zł
Bazowa wersja Hyundaia i30 po liftingu kosztuje 69 900 zł
Źródło zdjęć: © fot. mat prasowe
Filip Buliński

25.03.2020 | aktual.: 22.03.2023 12:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kompakt z Korei Południowej należy do trójki najchętniej kupowanych w Polsce modeli w gamie Hyundaia. Aby dotrzymać kroku konkurentom, a zarazem obniżyć emisję spalin, w nowym i30 napotkamy nie tylko szereg dodatkowych asystentów jazdy, ale także układ miękkiej hybrydy, który dostępny będzie w najmocniejszej wersji. Z ceną 69 900 zł, bazowy Hyundai jest o 5,5 tys. zł tańszy od swojego najgroźniejszego konkurenta – Volkswagena Golfa – oferując przy tym mocniejszy silnik.

Silniki benzynowe:

1.5 DPI (110 KM) 6MT – Classic Plus od 69 900 zł

1.0 T-GDI (120 KM) 6MT – Classic Plus od 72 900 zł

1.0 T-GDI (120 KM) 7DCT – Classic Plus od 78 900 zł

1.0 T-GDI (120 KM) 7DCT – Classic Plus od 86 900 zł

1.5 T-GDI 48V (160 KM) 6iMT – Classic Plus od 81 400 zł

1.5 T-GDI 48V (160 KM) 7DCT – Comfort od 95 400 zł

Silniki Diesla:

1.6 CRDI (115 KM) 6MT – Comfort Plus od 83 600 zł

1.6 CRDI (115 KM) 7DCT – Comfort Plus od 89 600 zł

Podane ceny dotyczą 5-drzwiowego hatchbacka. Dopłata za wersję Wagon wynosi 3 000 zł, zaś Fastback występuje w standardzie ze 120-konnym 1.0 T-GDI i kosztuje 5 500 zł więcej. Dodatkowo ostatnia wersja występuje z 16-calowymi felgami aluminiowymi i jest niedostępna z silnikiem wysokoprężnym. Nowością w i30 jest 48-woltowy układ miękkiej hybrydy, który został sparowany z zupełnie nowym, 4-cylindrowym silnikiem 1.5 T-GDI. Podstawowy wariant łączony jest z 6-biegową, inteligentną manualną skrzynię biegów (iMT), która po zwolnieniu pedału przyspieszenia oddziela silnik od skrzyni biegów, dzięki czemu jednostka może pracować na wolnych obrotach, lub zostać zupełnie wyłączona.

Wersje wyposażenia

Hyundai i30 po liftingu oferowany jest w 3 wersjach wyposażeniowych: Classic Plus, Comfort i Premium. W późniejszym czasie do sprzedaży wejdzie także usportowiony wariant N-Line.

  • Classic Plus – bazowa odmiana, która w swoim wyposażeniu ma m.in. LED-owe światła do jazdy dziennej, system doświetlania zakrętów, tempomat, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne oraz system Bluetooth i radio z 3,8-calowym wyświetlaczem. Już w standardzie otrzymamy także kilka systemów: asystenta świateł drogowych, utrzymania pasa ruchu i zapobiegania kolizjom
  • Comfort – względem wersji Classic Plus została doposażona w automatyczną klimatyzację, kolorowy, 8-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego z Android Auto i Apple Car Play, wybór trybów jazdy i łopatki przy kierownicy (dla skrzyni 7DCT) oraz 16-calowe felgi.
  • Premium – obecnie najwyższa odmiana oferuje ponadto bezkluczykowy dostęp, tylne światła LED, czujnik deszczu, przednie czujniki parkowania, elektryczny hamulec postojowy, bezprzewodową ładowarkę do telefonu oraz 17-calowe felgi. Dodatkowo znajdziemy tu także asystenta utrzymania w pasie ruchu, system monitorowania martwego pola, system rozpoznawania znaków drogowych oraz asystenta ostrzegania o ruchu poprzecznym.
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/7]
Źródło artykułu:WP Autokult
HyundaiHyundai i30lifting
Komentarze (24)