Gumball 3000: Rajd ulicami Rzymu [wideo]

Maj 2005 roku, gorący dzień w zakorkowanym Rzymie, zwanym również wiecznym miastem. Setki skuterów, taksówek, autokarów wycieczkowych, a gdzieś pomiędzy nimi BMW M5 Teamu Polizei mknące do mety wyścigu Gumball 3000. Czy uda się wyprzedzić Porsche 996 X50?

Gumball 3000: Rajd ulicami Rzymu [wideo]
Bartosz Pokrzywiński

26.05.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Maj 2005 roku, gorący dzień w zakorkowanym Rzymie, zwanym również wiecznym miastem. Setki skuterów, taksówek, autokarów wycieczkowych, a gdzieś pomiędzy nimi BMW M5 Teamu Polizei mknące do mety wyścigu Gumball 3000. Czy uda się wyprzedzić Porsche 996 X50?

Pierwszą część filmu Bitwa o Rzym prezentowaliśmy przed tygodniem. Film pokazuje zmagania ekipy Team Polizei w legendarnym wyścigu Gumball 3000 z 2005 roku.

Tydzień temu mogliście oglądać pojedynek specjalnie przygotowanego BMW M5 prowadzonego przez amerykańskiego kierowcę rajdowego, Alexa Roya, z Porsche 996 X50, za którego kierownicą siedział niejaki Spencer Bourne. Wówczas były głównie autostrady, na których BMW nie miało najmniejszych szans ze znacznie szybszym Porsche. Druga i zarazem ostatnia część filmu prezentuje zmagania załóg po wjeździe do zakorkowanego Rzymu.

Let's take a look.

Team Polizei's 2005 Gumball: The Battle of Rome Part 2

1:25 - widać Porsche, najwyraźniej panowie mieli jakieś problemy z nawigacją. Kolejny ciekawy fragment mamy w 5:04, kiedy to Alex spointował (spuentował) odpowiedź swojego pilota na zmianę trasy.

  • It's illegal
  • So?

No właśnie. Wszystko wygląda świetnie z perspektywy jadących w BMW, ciekaw jednak jestem ilu kierowców miało ochotę "uszkodzić" Alexa po kilku manewrach zajechania drogi. Wracasz z pracy, gorąco, korek, a tu jeszcze zajeżdża Ci drogę załoga wyścigu ulicznego udająca policję.

Niemniej jednak zazdroszczę panom z Team Polizei.

Na koniec jeszcze mały bonus.

Taormina to Rome Gumball 2005

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)