Frankfurt 2009: Hamann Largo Fiat 500 Abarth
Frankfurcki parkiet oprócz nowych modeli gości tradycyjnie "niemoralne" propozycje. Jedna z nich jest skierowana dla tych szaleńców, którym nie wystarcza "zwykły" Fiat 500 Abarth. Hamann nie pozostawił na "pięćsetce" suchej nitki...
17.09.2009 | aktual.: 02.10.2022 18:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Frankfurcki parkiet oprócz nowych modeli gości tradycyjnie "niemoralne" propozycje. Jedna z nich jest skierowana dla tych szaleńców, którym nie wystarcza "zwykły" Fiat 500 Abarth. Hamann nie pozostawił na "pięćsetce" suchej nitki...
Aby można było ujarzmić tak liczne stado kucyków ulepszono układ hamulcowy, który u Hamanna składa się z perforowanych, wentylowanych od wewnątrz tarcz, czerwonych, 4-tłoczkowych zacisków i przewodów pokrytych stalą.
Zawieszenie zostało obniżone aż o 60 mm, a abarthowskie felgi zastąpiono czarno-matowymi, 18-calowymi ubranymi w opony o rozmiarach 215/35 ZR18 lub 225/35 ZR18.
Elementy stylistyczne i aerodynamiczne to przede wszystkim: przeprojektowany przedni zderzak z wbudowanymi światłami LED, poszerzenia aerodynamiczne z przodu i z tyłu, progi boczne oraz przeprojektowany tył z dyfuzorem i czterema końcówkami wydechu.
W środku znajdziemy aluminiowe nakładki na pedały i logo tunera we wszystkich możliwych miejscach.
Źródło: autoevolution