Formuła 1 nie potrzebuje młodych fanów
Formuła 1 nie jest zainteresowana młodym pokoleniem i nowoczesnymi środkami przekazu ponieważ to bogaci są grupą docelową sponsorów inwestujących w ten sport.
15.11.2014 | aktual.: 15.11.2014 18:56
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Grupą docelową sponsorów nie są młodzi ludzie, ale osoby bogate i ustatkowane – mniej więcej w ten sposób Bernie Ecclestone dał do zrozumienia, że jeden z najdroższych sportów świata jest kierowany do ludzi z pieniędzmi, a nie dzieci i młodzieży. Zapytany o to kiedy Formuła 1 pojawi się na Twitterze, Facebooku, a transmisje będzie można oglądać za pośrednictwem Internetu szef F1 odpowiedział, że nie jest zainteresowany tymi „nonsensami”. Dlaczego?
Dzieciaki widzą reklamy Rolexa, ale czy sobie go kupią? Nie mogą sobie na niego pozwolić. Kolejny przykład to UBS. Przecież dzieci nie są zainteresowane bankowością. Nie mają nawet pieniędzy, by je odkładać – powiedział Ecclestone. Wolałbym 70-latka który ma masę pieniędzy. Nie ma sensu budzić zainteresowania młodych ludzi, ponieważ nie wejdą oni w posiadanie żadnego produktu. – dodaje.