Fiat rozpoczyna kampanię w USA [wideo]

Koncern Fiata rozpoczął inwazję na rynek Ameryki Północnej. Pierwszym wysłannikiem do Stanów Zjednoczonych jest europejski hit produkowany w Tychach, Fiat 500. Jak włoski koncern promuje swoje najmniejsze dziecko za oceanem?

Fiat 500
Fiat 500
Bartosz Pokrzywiński

23.11.2010 | aktual.: 13.10.2022 13:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Koncern Fiata rozpoczął inwazję na rynek Ameryki Północnej. Pierwszym wysłannikiem do Stanów Zjednoczonych jest europejski hit produkowany w Tychach, Fiat 500. Jak włoski koncern promuje swoje najmniejsze dziecko za oceanem?

W Internecie pojawił się dość długi film reklamowy (1:47), który najprawdopodobniej w nieco zmienionej formie, pocięty na różne części,będzie często puszczany w lokalnych stacjach telewizyjnych. Fiat nie ma przed sobą łatwej drogi, dlatego też żeby 500 miała w Stanach trochę łatwiej, Włosi wprowadzili kilka drobnych zmian.

Należą do nich między innymi większe fotele, które oficjalnie mają być bardziej komfortowe, światła obrysowe, systemy pozwalające obniżyć spalanie oraz cupholdery w rozmiarach XXL - na ogromne mleczne szejki z McDonald's. Auto będzie sprzedawane w Ameryce Północnej wyłącznie z jednym silnikiem.

Mowa o czterocylindrowej benzynowej jednostce 1,4 MultiAir, która produkuje 101 koni mechanicznych. Motor ten ma być sprzężony z manualną skrzynią biegów albo z 6-biegowym automatem, na który najprawdopodobniej zdecyduje się większość klientów.

Zobaczmy, jak wygląda film reklamowy przygotowany przez Fiata.

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)