Facelifting Opla Astry – poprawianie dobrego
Po 3 latach obecności Opel postanowił odświeżyć obecną generację Astry. Facelifting objął kosmetykę nadwozia oraz wnętrza. Nowością jest podwójnie doładowana jednostka wysokoprężna.
17.06.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:34
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Po 3 latach obecności Opel postanowił odświeżyć obecną generację Astry. Facelifting objął kosmetykę nadwozia oraz wnętrza. Nowością jest podwójnie doładowana jednostka wysokoprężna.
Najwięcej zmian można zauważyć z przodu. Nowe reflektory, zmieniony grill a także przedni pas nadają świeżości. W tylnej części znajduje się zmodyfikowany zderzak, lekko retuszowane światła oraz chromowana listwa. Zmiany objęły także gamę felg aluminiowych. Pojawiły się nowe wzory 17-, 18- i 19-calowych obręczy.
Wewnątrz Opla Astry po liftingu zmieniono materiały wykończeniowe, które teraz będą lepszej jakości. Odnowione wzory tapicerek odświeżają wnętrze auta. Wprowadzając nowy silnik do swojej palety, Opel postanowił zindywidualizować auto. Opel Astra GSI BiTurbo cechuje się agresywniejszym grillem, większymi wlotami powietrza w przedniej części, chromowanymi wstawkami wokół szyb, jak również podwójnymi końcówkami układu wydechowego.
Najważniejsza zmiana znajduje się pod maską. Opel Astra GSI 2,0 BiTurbo CDTI jest jednym z najmocniejszych diesli w swojej klasie. 195 KM i 400 Nm momentu obrotowego z pewnością dostarczy kierowcy frajdy z jazdy i zapewni sprawne i bezpieczne wyprzedzanie na drodze. Silnik ten będzie dostępny we wszystkich wersjach nadwoziowych, poza sedanem. Dodatkowo turbodoładowana jednostka 1,4 l (140 KM) zyska funkcję overboost, chwilowo zwiększającą moment obrotowy z 200 Nm do 220 Nm.
Opel Astra w niedługim czasie trafi do polskich salonów. Auto można już zamawiać np. w Niemczech.