Dacia Duster po faceliftingu w szczegółach [Frankfurt 2013]
O faceliftingu Dacii Duster pisaliśmy już przy okazji publikacji pierwszych zdjęć odświeżonego auta. Teraz producent ujawnił wszystkie informacje na temat samochodu i opublikował więcej fotografii.
09.09.2013 | aktual.: 08.10.2022 13:26
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
O faceliftingu Dacii Duster pisaliśmy już przy okazji publikacji pierwszych zdjęć odświeżonego auta. Teraz producent ujawnił wszystkie informacje na temat samochodu i opublikował więcej fotografii.
W odświeżonej wersji Dustera zagości nowy przedni pas ze zmodyfikowanym zderzakiem, reflektorami oraz atrapą chłodnicy. Z tyłu można zauważyć nieco odmienione lampy. Dacia Duster po zmianach będzie mogła zostać wyposażona w pakiety Adventure oraz Off-road. Pierwszy wniesie poszerzone nadkola oraz ochraniacze na progi, a drugi aluminiowe wstawki oraz orurowanie przodu.
Auto otrzyma wnętrze podobne do Logana i Sandero drugiej generacji. Rzucającą się w oczy zmianą będą nowe fotele oraz tylna kanapa i przeniesienie przycisków do sterowania szybami z konsoli centralnej na boczki drzwi. Dacia przygotowała cztery nowe wzory tapicerki, łącznie ze skórzaną. Wyższe wersje wyposażenia otrzymają system multimedialny MEDIA NAV z łącznością Bluetooth. Na liście opcji znajdą się takie nowości, jak system anykradzieżowy, łańcuchy na koła, zestaw gaśniczy oraz fotelik dziecięcy.
Bliźniak nowego Nissana Terrano będzie mógł występować teraz w nowej wersji silnikowej. Motor 1,2 TCe połączony z 6-biegową manualną skrzynią biegów wygeneruje 125 KM i 90% maksymalnego momentu obrotowego już od 1500 obr./min. Średnie spalanie auta w tej konfiguracji ma wynosić 6 l/100 km.
2014 Dacia Duster facelift exterior footage (I)
2014 Dacia Duster facelift exterior footage (II)
2014 Dacia Duster facelift interior footage
[aktualizacja 11 września]
Na frankfurckich targach odnaleźliśmy również stoisko Dacii. Poniżej znajdziecie kilka zdjęć odświeżonego Dustera.
Źródło: Dacia