Citroën C4 X wyceniony w Polsce. Nie jest tani, ale to rzadki gatunek

C4 X oficjalnie dołącza do polskiej gamy Citroëna. To nietypowy samochód, który balansuje na granicy klasycznego kompaktu i SUV-a, a przy tym jest sedanem. Drugiego takiego ze świecą szukać. Pytanie, czy wyjątkowość przyciągnie klientów do salonów?

Citroën C4 X
Citroën C4 X
Źródło zdjęć: © autokult | Filip Buliński
Aleksander Ruciński

15.11.2022 | aktual.: 16.11.2022 13:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Tanio nie jest. Z drugiej strony, drogo też nie, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, co dzieje się na rynku. Chętni na C4 X muszą przygotować minimum 106 600 zł. W zamian dostaną benzynowy silnik 1.2 PureTech o mocy 100 KM oraz podstawową wersję wyposażenia Feel.

Jeśli chodzi o napęd, do wyboru jest też mocniejszy, 130-konny PureTech oraz diesel 1.5 BlueHDi o takiej samej mocy - obydwa już w standardzie parowane z 8-stopniową przekładnią automatyczną. Na szczycie znajdziemy natomiast 136-konną odmianę elektryczną.

Citroën C4 X - ceny minimalne wersji napędowych:

Benzyna:

  • 1.2 PureTech 100 KM 6MT - od 106 600 zł;
  • 1.2 PureTech 130 KM EAT8 - od 121 900 zł;

Diesel:

  • 1.5 BlueHDi 130 KM EAT 8 - od 130 400 zł;

Elektryczny:

  • EV 136 KM 50 kWh - od 178 200 zł.
Citroën C4 X
Citroën C4 X© Autokult | Filip Buliński

Poza trzema rodzajami zasilania klienci mają do wyboru również cztery wersje wyposażenia, z czego podstawową Feel sparujemy wyłącznie z bazowym benzyniakiem lub elektrykiem. Chętni na inny napęd i lepsze wyposażenie muszą sporo dołożyć. Szczegóły poniżej:

Citroën C4 X - ceny wersji wyposażenia:

  • Feel - od 106 600 zł - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą, pełne oświetlenie LED, multimedia z 10-calowym ekranem, tylne czujniki parkowania, 18-calowe felgi stalowe z kołpakami, system rozpoznawania znaków drogowych, system wykrywania zmęczenia kierowcy, system awaryjnego hamowania z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, tempomat;
  • Feel Pack - od 121 990 zł - dodatkowo m.in. klamki w kolorze nadwozia, składane i podgrzewane lusterka, kamera cofania, 18-calowe felgi aluminiowe;
  • Shine - od 131 850 zł - dodatkowo m.in. dostęp bezkluczykowy, automatyczne światła, przyciemniane szyby, lusterko elektrochromatyczne, nawigacja, panoramiczna kamera cofania, wyświetlacz head-up, kontrola martwego pola, tempomat adaptacyjny Stop&Go, funkcja inteligentnego ogranicznika prędkości;
  • Shine Pack - od 136 350 zł - dodatkowo m.in. podgrzewane fotele, gniazda USB-C z tyłu, pakiet jazdy autonomicznej.
Komentarze (0)