BMW M5 ponownie jako Ring-Taxi

Funkcję Ring-Taxi na torze Nürburgring Nordschleife pełniło kiedyś BMW M5 (E60). Po zakończeniu jego produkcji pałeczkę przejął model M3 (E90). Po niecałym roku na swoje miejsce wróciło właściwe auto, ale już w najnowszej odmianie F10.

BMW M5 (F10) jako Ring-Taxi
BMW M5 (F10) jako Ring-Taxi
Piotr Ślusarczyk

19.04.2012 | aktual.: 07.10.2022 20:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Funkcję Ring-Taxi na torze Nürburgring Nordschleife pełniło kiedyś BMW M5 (E60). Po zakończeniu jego produkcji pałeczkę przejął model M3 (E90). Po niecałym roku na swoje miejsce wróciło właściwe auto, ale już w najnowszej odmianie F10.

Ring-Taxi to taksówka zabierająca pasażerów na przejażdżkę po słynnym niemieckim torze. Nürburgring Nordschleife jest jedną z najlepiej znanych i najbardziej wymagających pętli na świecie. Każda możliwość przejażdżki po niej to świetna zabawa.

W tym przypadku jest ona o tyle lepsza, że za kierownicą BMW M5 (F10) zasiada instruktor BMW Driving Experience, który zna świetnie nie tylko auto, ale również pętlę toru. Pasażerowie taksówki, których może być maksymalnie trzech, na pewno nie będą żałować. Niektórzy mówią, że okrążenie w Ring-Taxi to jazda ich życia. 

Można być pewnym, że wrażenia są niezapomniane. Nawet gdyby ktoś miał możliwość wybrać się na przejazd po Nürburgringu własnym autem, nie pojechałby na maksimum możliwości samochodu. Instruktor z BMW nie będzie miał z tym problemów.

Przyjemność przejażdżki 560-konnym BMW M5 (F10) po najciekawszym torze w Europie kosztuje 216 euro. Jazdę można zamówić na stronie internetowej BMW. Sprzedaż rezerwacji na kolejne terminy rozpoczyna się co tydzień, w poniedziałek o godzinie 10 czasu środkowoeuropejskiego. Żeby zarezerwować wybrany dzień, trzeba być szybkim. Zwykle kilka minut po 10 są już chętni.

Źródło: WCF

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)