BMW M5 (F10) - niezależny test na hamowni podwoziowej [wideo]
BMW M5 (F10) budzi wiele emocji. Producent podaje, że jego 4,4-litrowy, turbodoładowany silnik w układzie V8 generuje 560 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Czy dane te potwierdzą się w rzeczywistości?
24.12.2011 | aktual.: 07.10.2022 18:46
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
BMW M5 (F10) budzi wiele emocji. Producent podaje, że jego 4,4-litrowy, turbodoładowany silnik w układzie V8 generuje 560 KM i 680 Nm momentu obrotowego. Czy dane te potwierdzą się w rzeczywistości?
Aby sprawdzić jaką moc ma faktycznie nowe BMW M5 (F10), niemiecki tuner PP Performance postanowił umieścić pojazd na hamowni podwoziowej i sprawdzić rezultaty. Otóż okazało się, że ten sportowy sedan na hamowni typu MAHA LPS 3000 uzyskał wynik 573 KM i 721 Nm momentu obrotowego. Jest to trochę więcej, aniżeli podaje producent w swojej oficjalnej specyfikacji.
BMW M5 F10 Dynorun
Źródło: YT