Alfa Romeo z 5‑letnią gwarancją na auta. Polscy klienci się ucieszą
Polski oddział Alfy Romeo uruchamia nową strategię, której kluczowym elementem będzie 5-letnia gwarancja z limitem do 200 tys. km. Skorzystają z niej wszyscy klienci, którzy kupią nowe auto włoskiej marki po 1 stycznia 2021 roku.
28.12.2020 | aktual.: 16.03.2023 15:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Trudno wskazać drugą markę, która musiałaby zmagać ze stereotypami tak bardzo, jak Alfa Romeo. Większość z nich dotyczy rzekomej awaryjności włoskich produktów. Producent, a właściwie polski importer zamierza odczarować ten wizerunek, wprowadzając standardową, 5-letnią gwarancję na nowe samochody.
Co warte odnotowania, skorzystają z niej zarówno klienci indywidualni, jak i firmy, a sposób finansowania nie będzie miał żadnego wpływu na przebieg ochrony. Jedyny "kruczek" dotyczy limitu przebiegu ustalonego na 200 tys. km. Trzeba jednak wspomnieć, że to i tak wyższa wartość niż w przypadku większości konkurentów.
5-letnia gwarancja Maximum Care obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne.
Przez cały czas trwania ochrony gwarantem jest FCA Poland, które zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia usterek podzespołów wymienionych poniżej:
- silnik,
- układ kierowniczy,
- układ hamulcowy,
- układ BSG (Belt Start Generator),
- skrzynia biegów,
- układ klimatyzacji,
- systemy ochrony i bezpieczeństwa,
- układ trakcji elektrycznej,
- układ chłodzenia i zasilania paliwem,
- podzespoły elektryczne,
- przyrządy,
- przeniesienie napędu,
- zawieszenie,
- multimedia.
Decyzja o wydłużeniu dotychczasowego, 2-letniego okresu wynika z chęci podkreślenia wysiłku włożonego przez koncern w ostatnich latach w procesy związane z projektowaniem, wytwarzaniem i obsługą samochodów Alfy Romeo - możemy przeczytać w materiałach prasowych marki. To bez wątpienia dobry ruch także z marketingowego punktu widzenia, mogący wpłynąć na zmianę postrzegania marki i wzrost liczby klientów.