Toyota Hilux z ekstremalną wersją Arctic Trucks. Można ją serwisować w ASO

Podwyższone zawieszenie, terenowe koła i... 3 lata "normalnej" gwarancji. Do oferty Toyoty dołącza Hilux Arctic Trucks, gotowy do jazdy w ciężkim terenie. Modyfikacje są nie tylko funkcjonalne, ale i świetnie wyglądają.

Toyota Hilux z pakietem Arctic Trucks
Toyota Hilux z pakietem Arctic Trucks
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Mateusz Lubczański

23.07.2021 | aktual.: 14.03.2023 15:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Islandzka firma Arctic Trucks od lat specjalizuje się w samochodach terenowych przemierzających Arktykę i Antarktydę. Hilux w ramach pakietu otrzymał 17-calowe felgi aluminiowe z oponami AT 315/70 R17. Podniesiono też zawieszenie, o 40 mm, a to wszystko wymagało przycięcia nadkoli. Oczywiście zainstalowano poszerzenia boczne.

Toyota Hilux Arctic Trucks
Toyota Hilux Arctic Trucks© mat. prasowe

Dzięki takim modyfikacjom polepszyły się właściwości terenowe. Hilux Arctic Truck ma kąt najazdu wynoszący 28 stopni, a zjazdu – 32 stopnie. Co ciekawe, promień skrętu pozostał na – mniej więcej – tym samym poziomie.

To oczywiście nie koniec. Hilux został wyposażony w orurowanie, zabudowę wyprawową oraz stopnie boczne zabezpieczone powłoką natryskową Raptor. Z przodu pojawiła się wyciągarka WARN oraz dwa reflektory LAZER Triple-R 750 Elite. Opcjonalnie dostępne jest wzmocnione zawieszenie.

Pakiet Arctic Trucks dostępny jest tylko w wersji z podwójną kabiną. Auto objęte jest 3-letnią gwarancją producenta. Importer informuje, że samochód można poddać indywidualnej adaptacji na potrzeby weterynarzy czy rolników. Ceny nie są znane.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/20]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (2)