Toyota Corolla Trek rzuca wyzwanie Fordowi Focusowi Active
W dobie wszechobecnych SUV-ów i crossoverów uterenowione kombi stanowią ciekawą odmianę i alternatywę dla poszukujących nietuzinkowego pojazdu z większym prześwitem. Do grona takich modeli dołącza właśnie Toyota Corolla Trek.
24.09.2019 | aktual.: 22.03.2023 17:59
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czym wersja Trek różni się od standardowej Corolli Touring Sports? Przede wszystkim dodatkowymi osłonami nadwozia. Plastikowe dodatki sprawiają, że japoński kompakt prezentuje się bardziej bojowo. Szczególnie w połączeniu z ciemnobrązowym lakierem.
Inżynierowie Toyoty zadbali też o bardziej komfortowe zawieszenie z prześwitem zwiększonym o 20 mm w stosunku do zwykłego kombi. Poza tym można liczyć na 17-calowe, dwukolorowe alufelgi, światła przeciwmgielne oraz przyciemniane, tylne szyby. Nie mniej dzieje się we wnętrzu.
Kabina stanowi kolorystyczną kontynuację nadwozia. Beżowo-brązowa tapicerka i nieco niemodne już wstawki ze sztucznego drewna nie każdemu przypadną do gustu. Na osłodę zostaje całkiem bogate wyposażenie. W standardzie można liczyć na multimedia z 7-calowym wyświetlaczem, system rozpoznawania znaków drogowych, asystent pasa ruchu, system wykrywania pieszych i rowerzystów, czy adaptacyjny tempomat.
Toyota Corolla Trek będzie dostępna z benzynowym silnikiem 1,2 i 1,8 oraz w wersji hybrydowej opartej na dwulitrowym silniku. Podejrzewamy, że to właśnie ta topowa, 180-konna odmiana będzie cieszyć się największym wzięciem. Wiele zależy jednak od cen, a te powinniśmy poznać jeszcze w tym roku. Wówczas dowiemy się, jaką ofertą jest propozycja Toyoty w porównaniu z największym rywalem. Jest nim Ford Focus Active, który w przeciwieństwie do Corolli Trek jest oferowany także z nadwoziem typu hatchback.