Test: Toyota Corolla Cross – rozsądna, ale czy to wystarcza?
Wraz z pojawieniem się Corolli Cross na rynku, Toyota stała się posiadaczem najszerszej oferty SUV-ów w Europie. Może Toyota tego potrzebowała, ale czy klienci? Sprawdzamy.
30.12.2022 22:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Toyota Corolla Cross to już ósmy SUV w ofercie tej marki. Tym samym Toyota stała się posiadaczem najszerszej oferty SUV-ów – możesz przyjść do salonu "po SUV-a" i dobrać rozmiar do budżetu i preferencji.
Corolla Cross to hybryda segmentu C, w której nawet Toyota nie próbuje nas zachęcać do zakupu wielkimi emocjami. Raczej mówi o przestrzeni dla pasażerów, bagażniku i wyposażeniu – tak, żebyśmy do tego modelu podeszli z rozsądkiem.
Ale czy Toyota Corolla Cross faktycznie wygra przy chłodnej ocenie?
Być może, ale wydaje mi się, że nawet Toyota stara się, żebyśmy kupili ją raczej rozumem. Więc mamy hybrydę za około 145 - 180 tys. zł, ze sporym bagażnikiem, trochę ciasnawym wnętrzem i który niewiele pali. Można kupić, ale to nie jest jedyna opcja – macie też na przykład Nissana Qashqaia.
Wydaje mi się, że nie o to tutaj jednak chodzi. Toyota z tak dużą liczbą SUV-ów sprawia, że kiedy już zastanawiając się nad nowym samochodem, dotrzecie do oferty Toyoty, zaczniecie się mocno zastanawiać – może trochę mniejszy, ale tańśzy, może większy, ale wygodniejszy, ale ostatecznie i tak wygra jakiś samochód Toyoty.