Test wideo: Hyundai Bayon – prosty silnik i niezłe wyposażenie - recepta na sukces?
Czy tani samochód może być dobrze wyposażony? Rzadko. A czy dobrze wyposażony samochód może być prosty konstrukcyjnie? To też nie idzie w parze. Hyundai Bayon łączy te cechy, ale czy docenią je klienci?
15.11.2021 | aktual.: 07.07.2023 10:58
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Hyundai Bayon – test wideo
Hyundai zamiast dotychczasowego i20 Active, proponuje nowy model o nazwie Bayon. To mały crossover wyróżnia się bardzo niską ceną bazową 65 000 zł, a jednocześnie w bogatszych wersjach może zaskoczyć obecnością dużych ekranów systemów multimedialnych, dobrym nagłośnieniem, czy nawet podgrzewaną kierownicą.
Wnętrze jest mocno neutralne – młodzi dostają duże ekrany, a starsi fizyczne przyciski – każdy będzie zadowolony. Projekt pochodzi oczywiście z i20, ale nie ma w tym nic złego.
Materiały są takie, jak przystało na samochód za 70 tysięcy złotych, mimo że ta wersja ma wszystko i kosztuje około 90, czyli twarde, ale dobrze zmontowane, ale ergonomia jest jak najbardziej na plus.
Z fabryczną instalacją gazową
Z drugiej strony, pod maską możemy mieć silnik 1.0 turbo lub wolnossące 1.2, które w dodatku możemy zamówić z fabryczną instalacją gazową. Czy to dobry samochód, jeśli szukacie oszczędności? Tak, "ale"...