TestyHyundaiTest wideo: Hyundai Bayon – prosty silnik i niezłe wyposażenie - recepta na sukces?

Test wideo: Hyundai Bayon – prosty silnik i niezłe wyposażenie - recepta na sukces?

Czy tani samochód może być dobrze wyposażony? Rzadko. A czy dobrze wyposażony samochód może być prosty konstrukcyjnie? To też nie idzie w parze. Hyundai Bayon łączy te cechy, ale czy docenią je klienci?

Mateusz Raczyński

15.11.2021 | aktual.: 07.07.2023 10:58

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Hyundai Bayon – test wideo

Hyundai zamiast dotychczasowego i20 Active, proponuje nowy model o nazwie Bayon. To mały crossover wyróżnia się bardzo niską ceną bazową 65 000 zł, a jednocześnie w bogatszych wersjach może zaskoczyć obecnością dużych ekranów systemów multimedialnych, dobrym nagłośnieniem, czy nawet podgrzewaną kierownicą.

Wnętrze jest mocno neutralne – młodzi dostają duże ekrany, a starsi fizyczne przyciski – każdy będzie zadowolony. Projekt pochodzi oczywiście z i20, ale nie ma w tym nic złego.

Materiały są takie, jak przystało na samochód za 70 tysięcy złotych, mimo że ta wersja ma wszystko i kosztuje około 90, czyli twarde, ale dobrze zmontowane, ale ergonomia jest jak najbardziej na plus.

Z fabryczną instalacją gazową

Z drugiej strony, pod maską możemy mieć silnik 1.0 turbo lub wolnossące 1.2, które w dodatku możemy zamówić z fabryczną instalacją gazową. Czy to dobry samochód, jeśli szukacie oszczędności? Tak, "ale"...

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)