Rozbili nowego Dustera, Passata i Superba. Który wpadł najgorzej?

Euro NCAP sprawdziła kolejne rynkowe nowości pod kątem bezpieczeństwa kierowcy, pasażerów i pieszych. Wśród testowanych modeli nie zabrakło rynkowych hitów, w tym budżetowej Dacii Duster czy taniego Suzuki Swifta. Jak wypadły te propozycje?

Dacia Duster
Dacia Duster
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

11.07.2024 | aktual.: 11.07.2024 14:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Suzuki Swift

  • Wynik ogólny: ★★★☆☆
  • Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 67 proc.
  • Bezpieczeństwo przewożonych dzieci:65 proc.
  • Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 76 proc.
  • Systemy wsparcia: 62 proc.
  • Pobierz pełny raport w PDF.

Dacia Duster

  • Wynik ogólny: ★★★☆☆
  • Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 70 proc.
  • Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 84 proc.
  • Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 60 proc.
  • Systemy wsparcia: 57 proc.
  • Pobierz pełny raport w PDF.

Škoda Kodiaq

  • Wynik ogólny: ★★★★★
  • Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 89 proc.
  • Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 83 proc.
  • Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 82 proc.
  • Systemy wsparcia: 78 proc.
  • Pobierz pełny raport w PDF.

Škoda Superb

  • Wynik ogólny: ★★★★★
  • Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93 proc.
  • Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 87 proc.
  • Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 82 proc.
  • Systemy wsparcia: 80 proc.
  • Pobierz pełny raport w PDF.

Volkswagen Passat

  • Wynik ogólny: ★★★★★
  • Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93 proc.
  • Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 87 proc.
  • Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 82 proc.
  • Systemy wsparcia: 80 proc.
  • Pobierz pełny raport w PDF.

Mercedes Klasy E

  • Wynik ogólny: ★★★★★
  • Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92 proc.
  • Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 90 proc.
  • Bezpieczeństwo pieszych w zderzeniu z autem: 84 proc.
  • Systemy wsparcia: 87 proc.
  • Pobierz pełny raport w PDF.
Komentarze (38)