Kolekcja Bartosza Zmarzlika i 4F - połączenie klasyki i mistrzowskiego charakteru

Marka 4F oraz pięciokrotny mistrz świata na żużlu – Bartosz Zmarzlik – z dumą prezentują limitowaną kolekcję kapsułową BZ95, sygnowaną osobistym brandem zawodnika. To sportstyle'owa linia ubrań, która łączy codzienną wygodę z mistrzowską elegancją.

Bartosz Zmarzlik x 4F
Bartosz Zmarzlik x 4F
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Mariusz Zmysłowski

20.05.2025 10:54

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Informacja prasowa

W kolekcji znalazło się pięć elementów: koszulka, bluza, longsleeve, czapka z daszkiem w dwóch klasycznych kolorach, uzupełnionych o złote logotypy BZ95, a także polo funkcyjne w kolorystyce odzieży zespołowej. Złoto to nieprzypadkowy wybór – to barwa kojarzona z sukcesem Zmarzlika, która pojawia się m.in. w Jego elementach startowych oraz symbolizuje zwycięstwa na torze. Po każdym zdobyciu tytułu Indywidualnego Mistrza Świata sportowiec otrzymuje od bliskich złoty kask z gwiazdkami reprezentującymi kolejne mistrzowskie tytuły – symbol, który z dumą prezentuje w swoich kanałach społecznościowych.

"Ta kolekcja to coś więcej niż tylko ubrania – to ukłon w stronę mojej drogi, symbol osiągnięć i wartości, które są mi bliskie. Prosty styl, mocny przekaz i jakość – dokładnie to, co lubię i z czym się utożsamiam" – mówi Bartosz Zmarzlik.

Zmarzlik to legenda polskiego sportu motorowego – pięciokrotny mistrz świata na żużlu (2019, 2020, 2022, 2023, 2024), wielokrotny medalista mistrzostw świata i Europy, który od lat inspiruje kolejne pokolenia kibiców pasją, pokorą i sportowym charakterem.

Premiera kolekcji została wczoraj ogłoszona na oficjalnych profilach Bartosza Zmarzlika oraz marki 4F, gdzie zaprezentowano również efekty sesji zdjęciowej z udziałem zawodnika. Stylizacje ukazują Zmarzlika w nowym, bardziej casualowym wydaniu, przy zachowaniu wyrazistego, charakterystycznego stylu, jaki buduje wokół swojego wizerunku.

Kolekcja 4F x BZ95 dostępna jest w sklepie internetowym 4F oraz w wybranych salonach stacjonarnych, szczególnie w regionach, gdzie żużel cieszy się największą popularnością. Nowa linia uzupełnia wiosenno-letnią ofertę 4F, obok kolekcji sygnowanych przez Roberta i Annę Lewandowskich.

"Współpraca z Bartkiem to naturalne rozwinięcie naszej strategii – to sportowiec o niesamowitym dorobku, ale też wyrazista osobowość. Kolekcja 4F x BZ95 idealnie wpisuje się w nasze podejście do sportstyle: klasyka, detale i charakter" – mówi Igor Klaja, CEO OTCF i założyciel marki 4F.

Marka 4F od blisko dwóch dekad współpracuje z topowymi polskimi sportowcami i związkami sportowymi, m.in. z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Koszykówki, a od tego roku również z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Do grona ambasadorów 4F należą m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Bartosz Zmarzlik czy Natalia Maliszewska.

Komentarze (0)