Rolls-Royce otworzy salon w Warszawie

Coraz więcej producentów ekskluzywnych i szalenie drogich pojazdów dostrzega potencjał polskiego rynku. Wybór lokalizacji salonu jest oczywisty - Warszawa. Po salonie Ferrari i Maserati przyszedł czas na salon Rolls-Royce'a, który zacznie funkcjonować w naszej stolicy już w lipcu tego roku.

Rolls-Royce Wraith
Rolls-Royce Wraith
Arkadiusz Gabrysiak

09.05.2013 | aktual.: 07.10.2022 21:24

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Coraz więcej producentów ekskluzywnych i szalenie drogich pojazdów dostrzega potencjał polskiego rynku. Wybór lokalizacji salonu jest oczywisty - Warszawa. Po salonie Ferrari i Maserati przyszedł czas na salon Rolls-Royce'a, który zacznie funkcjonować w naszej stolicy już w lipcu tego roku.

Oficjalnym partnerem Rolls-Royce'a w Polsce zostało przedsiębiorstwo Auto Fus, które miało już związek z tym producentem ekskluzywnych samochodów. Auto Fus był autoryzowanym partnerem serwisowym firmy Rolls-Royce od 2010 roku i już wkrótce wzbogaci swoje usługi o sprzedaż samochodów. Nowy salon będzie nosił nazwę Rolls-Royce Motor Cars Warszawa. Oficjalne podpisanie kontraktu odbyło się w siedzibie Rolls-Royce'a w Goodwood.

Salon zostanie otwarty w lipcu tego roku w istniejącej lokalizacji serwisu, jednak rozpoczęto już prace nad całkowicie nowym obiektem, który zacznie funkcjonować w przyszłym roku.

A oto co o po podpisaniu umowy powiedziały obie strony:

Jako biznes rodzinny z wieloletnim doświadczeniem w motoryzacyjnym segmencie premium Auto Fus ma wyjątkową pozycję do reprezentowania tej szczytowo luksusowej marki. Nasze dotychczasowe relacje biznesowe z Auto Fus dowiodły, że znaleźliśmy idealnego partnera do rozwoju sprzedaży w Polsce.

James Crichton, regionalny dyrektor Rolls-Royce Motor Cars na Europę

To początek nowej ery dla klientów Rolls-Royce w naszym ojczystym kraju. Jesteśmy przekonani, że Spirit of Ecstasy będzie mieć w Polsce świetlaną przyszłość.

Tomasz Fus

Źródło: Samar

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)