Porsche zaczyna produkcję desek rozdzielczych dla klasycznych 911
Niedawno Porsche wprowadziło do swojej oferty nawigacje satelitarne, które wyglądem pasują do wnętrz klasycznych 911. Teraz producent posunął się o krok dalej i rozpoczął produkcję kompletnych desek rozdzielczych do swojego legendarnego modelu.
01.06.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:01
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czasem znalezienie oryginalnych elementów, niezbędnych do przywrócenia świetności zniszczonemu egzemplarzowi klasycznego modelu jest bardzo kłopotliwe. Dlatego Porsche Classic wyszło naprzeciw potrzebom miłośników 911. Deski rozdzielcze produkowane mają być tak, by zapewnić najwyższą jakość, charakterystyczną dla nowoczesnych aut, jednocześnie zachowując oryginalny wygląd.
Porsche Classic przygotowało zestaw dla samochodów z lat 1969-1975. Jest on zbudowany na bazie nowoczesnej konstrukcji, ale ze szczegółowo odwzorowaną częścią zewnętrzną. Specjaliści z Niemiec dopilnowali by wszystkie powierzchnie były zgodne z oryginalnymi. Szczególną uwagę przyłożono do dobrego odwzorowania czerni. Jednocześnie Porsche Classic zastosowało tutaj nowoczesne materiały, które lepiej znoszą trudne warunki, w tym ciągłą ekspozycję na promienie słoneczne.
Montaż nowej deski rozdzielczej w klasycznej 911 niestety nie jest prosty. Jego procedura jest identyczna z tą, która obowiązuje w przypadku elementu z epoki. Konieczne jest między innymi usunięcie przedniej szyby. Dlatego Porsche Classic zaleca wykonanie montażu deski rozdzielczej u jednego z wskazanych partnerów marki, gdzie naszym wozem zajmą się specjalnie przeszkoleni eksperci.
Cena nowej deski rozdzielczej Porsche Classic startuje od 951,99 euro, czyli w przeliczeniu trochę ponad 3,9 tys. zł.