Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911
Gama nowej generacji Porsche 911 kompletuje się. Jest już Carrera i najszybsze Turbo, od niedawna również kolejna odsłona kultowego GT3. Co w takim gronie może znaczyć dołączenie jednego z ostatnich brakujących puzzli, czyli 911 Carrery GTS?
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Znaczy bardzo dużo. GTS to mało znana pochodna modeli Porsche, która w prawdziwym świecie okazuje się często najlepsza z nich wszystkich. Co ją wyróżnia w przypadku 911 Carrery nowej generacji?
Z zewnątrz kilka czarnych akcentów nadwozia, felgi na centralną śrubę z flagowej wersji Turbo, opcjonalnie hamulce węglowo-ceramiczne. W środku jeszcze więcej czerni, inspirowany wyścigami materiał Race-Tex i fotele z 911 GT3 (również opcjonalne). Pod maską – nieznacznie wzmocniony silnik z Carrery. Teraz generuje 480 KM, czyli tyle samo co w poprzedniej Carrerze GTS.
Zobacz także
Nie jest to na dzisiejsze czasy moc szokująca, tym bardziej wobec ambitnej ceny, która startuje od 700 tys. złotych... Co więc w tym samochodzie jest tak dobrego i czemu to akurat takie 911 warto wybrać? Sprawdzam to na włoskich drogach i nowym torze wyścigowym Francaciorta.