Ostateczne BMW M5 od G‑Power
Niemiecki tuner G-Power opracował ostateczną, najwyższą i najlepszą wersję BMW M5 F10.
10.03.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Seryjne BMW M5 F10 jest szybkie, ale niewystarczająco. G-Power proponuje zamiast 560 aż 742 KM i moment obrotowy o wartości 975 Nm. Parametry uzyskano poprzez zmianę układu wtryskowego i wydechowego ze sportowymi katalizatorami.
Prędkość maksymalną na razie określono na ponad 300 km/h, a tuner twierdzi, że z tym oprogramowaniem silnika samochód może rozpędzić się do około 350 km/h. Wiemy natomiast, że przyspieszenie od 0 do 200 km/h trwa 10,5 s.
To co widać gołym okiem to przede wszystkim nowe, 21-calowe, kute felgi aluminiowe Hurricane RR G-POWER z oponami Michelin Pilot Super Sport o rozmiarze 255/30 z przodu i 295/25 na tylnej osi i subtelne oklejenie.