Nowy Mercedes G zmodyfikowany przez TopCar. Wyróżni się z tłumu
Nowa generacja popularnej Gelendy coraz częściej gości w tuningowych warsztatach. Jedną z firm, która zajęła się terenowym Mercedesem, jest rosyjski TopCar. Specjaliści ze wschodu stworzyli bardzo ciekawy projekt, który zdecydowanie przykuwa uwagę.
14.02.2019 | aktual.: 28.03.2023 11:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Główną rolę gra tu półmatowy, ciemnozielony lakier. To coraz popularniejszy wybór, szczególnie gdy mowa o autach sportowych i luksusowych, choć trzeba przyznać, że nie każdemu przypadnie do gustu. Gelandewagen ubrany w takie barwy prezentuje się intrygująco, ale czy atrakcyjnie? To już kwestia gustu. Na pewno trudno przejść obok niego obojętnie.
Choć nie widać tego na pierwszy rzut oka, specjaliści z TopCar zmienili aż 70 elementów. Są to jednak dość dyskretne detale, które nie odmieniają diametralnie charakteru pojazdu. Na pakiet o nazwie Inferno składają się głównie elementy wykonane z włókna węglowego, kevlaru, a nawet krokodylej skóry. Nadwozie ubrano w pakiet aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego. Dzięki niemu auto prezentuje się bardziej agresywnie. W niektórych miejscach materiał nie został polakierowany, dzięki czemu ciekawie komponuje się z zielenią nadwozia.
Dobrze wyglądają też ciemne felgi dostępne w rozmiarze 22 lub 23 cali. Jednym z bardziej charakterystycznych elementów projektu jest osłona na koło zapasowe, zamontowana na tylnej klapie. Ją również wykonano z lekkich kompozytów. Zdecydowanie mniej dzieje się we wnętrzu. Pozostało ono niemalże seryjne, jeśli nie liczyć ekskluzywnej tapicerki z krokodylej skóry. Zamożni Rosjanie bardzo upodobali sobie ten materiał.
Poza zmianami wyglądu, TopCar oferuje także modyfikacje napędu. Wszystko zależy jednak od konkretnego egzemplarza i wymagań właściciela. Pokazowa sztuka, którą widzicie na zdjęciach, będzie jedną z gwiazd marcowego salonu w Genewie. Z pewnością pomoże przyciągnąć wielu potencjalnych klientów.