Nowy Chrysler 300C przyłapany bez kamuflażu!
Chrysler od jakiegoś czasu pracuje nad restylizacją swoich modeli. Amerykański koncern zaprezentował ostatnio model 200, który z nowym grillem marki i powiedziałbym "europejską" stylistyką - może się podobać. Jego większy brat na rok 2012 - model 300C - prezentuje się równie okazale.
05.11.2010 | aktual.: 02.10.2022 22:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Chrysler od jakiegoś czasu pracuje nad restylizacją swoich modeli. Amerykański koncern zaprezentował ostatnio model 200, który z nowym grillem marki i powiedziałbym "europejską" stylistyką - może się podobać. Jego większy brat na rok 2012 - model 300C - prezentuje się równie okazale.
Nowy Chrysler 300C został przyłapany bez jakiegokolwiek kamuflażu podczas kręcenie klipu promocyjnego. Dzięki temu wiemy jak nowa limuzyna Chryslera będzie się prezentować. Jak widać na zdjęciach szpiegowskich - nowy model wygląda bardzo dobrze i w mojej opinii - lepiej od obecnej generacji.
Na pierwszy rzut oka możemy zauważyć znacznie zmieniony pas przedni pojazdu, gdzie rządzi nowy, chromowany grill marki Chrysler, który w praktycznie tej samej formie widzieliśmy w modelu 200. Przednie reflektory przybrały tutaj także inny kształt, a dodatkowo - posiadają modne ostatnio, zintegrowane światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED.
Z przodu bardzo pozytywnie, linia boczna też bez większych zarzutów, jednak tył pojazdu wyszedł projektantom trochę zbyt "amerykańsko" - skośne, ostre ścięcie bagażnika i tylne lampy, które mogły być trochę lepiej zaprojektowane. Całość jednak sprawia bardzo dobre wrażenie - samochód mimo że nadal potężny, wygląda lżej od obecnej generacji, która często żartobliwie porównywana bywa do czołgu.
Jak na ekskluzywną limuzynę przystało, pojazd w czarnym kolorze i z masą chromowanych akcentów prezentuje się bardzo elegancko. Pod maską znajdziemy najprawdopodobniej nowy silnik grupy Chrysler - 3,6-litrową jednostkę w układzie V6 o nazwie Pentastar (około 300 KM) lub też topową wersję o pojemności 5,7 litra w układzie V8 HEMI.
Źródło: Autoblog