Nowe Mitsubishi L200 (2016) - polskie ceny

Do niedawna cennik Mitsubishi L200 obejmował jedynie limitowaną, premierową, specjalnie wyposażoną wersję Premiere Edition. Jednak w minionym tygodniu Mitsubishi Motors Polska opublikowało już ceny i wyposażenie wersji standardowych. Ile kosztuje jeden z najpopularniejszych pick-upów w Europie?

Nowe Mitsubishi L200 (2016) - polskie ceny
Marcin Łobodziński

09.04.2016 | aktual.: 20.10.2022 20:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Cena startowa modelu ze skrzynią i kabiną typy półtora to 109 990 zł. Odpowiednik Nissana Navary King Cab jest sporo tańszy. Za podstawową wersję Nissana zapłacicie 115 220 zł. Nieco inaczej jest jednak w wersji z kabiną podwójną. L200 kosztuje od 124 990 zł, natomiast Navara mniej, bo od 123 120 zł. Oba samochody mają porównywalne silniki podstawowe, ale występują również w mocniejszych odmianach. Za 181-konne Mitsubishi L200 trzeba zapłacić minimum 139 990 zł, natomiast za 190-konną Navarę od 143 870 zł. Jednak znów, w przypadku Nissana zapłacimy mniej za wersję z automatem (od 148 870 zł). Cena w przypadku L200 to 148 990 zł. Różnice są bardziej lub mniej kosmetyczne, a przewaga jednej oferty nad drugą jest po którejś ze stron zależnie od wersji samochodu. Zatem oba auta są mocno ze sobą porównywalne.

Obraz

Jak wygląda lista wyposażenia? Mitsubishi oferuje do najuboższej odmiany Invite niewiele akcesoriów mających wpływ na poprawę wyglądu, natomiast niemal wszystko co jest potrzebne do normalnej eksploatacji. Na liście znajdziemy więc czołowe i boczne poduszki powietrzne (w Double Cab również kurtyny), wspomaganie ruszania na wzniesieniu i system stabilizacji toru jazdy przyczepy. Do tego radioodtwarzacz z czterema głośnikami, klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane szyby z przodu i tempomat. Niestety lusterka będą regulowane manualnie. Do dyspozycji kierowcy pozostaje także blokada tylnego mostu, ale układ napędowy to Easy Select z dołączaną ręcznie przednią osią.

Elektrycznie sterowane lusterka z podgrzewaniem pojawiają się dopiero w drugim wyposażeniu Intense Plus, które zawiera dodatkowo m. in. kamerę cofania, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, automatyczną klimatyzację, radio z sześcioma głośnikami i Bluetooth, pakiet skórzany czy 17-calowe felgi z lekkich stopów. Ponadto, w tym standardzie Mitsubishi L200 automatycznie jest wyposażone w mocniejszą jednostkę napędową 181 KM (podstawowa generuje 154 KM) oraz układ napędowy Super Select z możliwością jazdy po asfalcie w trybie 4x4. Niestety obecność tego typu układu napędowego wyklucza z listy wyposażenia blokadę tylnego mostu.

Tak prezentuje się kabina Club Cab, ale w Polsce popularniejsze będą wersje Double Cab
Tak prezentuje się kabina Club Cab, ale w Polsce popularniejsze będą wersje Double Cab

Trzeci standard Instyle to już auto dla wymagających, wyposażone w kilka niepotrzebnych gadżetów jak skórzana tapicerka, bezkluczykowy dostęp czy radioodtwarzacz zintegrowany z systemem nawigacji. Do tego dochodzi kilka przydatnych elementów, takich jak reflektorowy diodowe, podgrzewane siedzenia przednie i dwustrefowa klimatyzacja automatyczna.

Patrząc na cennik nowego L200, osoby które kupiły wersję premierową nie będą żałowały, bo różnice w cenach są nieduże, choć wyposażenie jest podobne, ale zawiera kilka specjalnych dodatków, które podnoszą wartość pojazdu. Dla porównania, podstawowa wersja Mitsubishi L200 Double Cab Intense Plus 2.4 181 KM MT Premiere Edition kosztuje 9000 zł więcej od standardowego odpowiednika, natomiast klient otrzymał orurowanie przednie i zestaw dwóch lamp halogenowych HELLA model 031. Do tego kilka chromowanych ozdób, specjalne dywaniki czy zegarek Mitsubishi na rękę.

Komentarze (5)