Nissan Juke i Fox Marketing - mieszanka wybuchowa
Dwa egzemplarze kosmicznego Nissana Juke-R opartego na podzespołach modelu GT-R to za mało! Tym bardziej, jeśli mają być wykorzystywane wyłącznie do celów marketingowych. Firma Fox Marketing postanowiła urzeczywistnić inny projekt ekstremalnego Juke'a i sprzedawać go każdemu, o ile oczywiście znajdą się chętni.
05.01.2012 | aktual.: 07.10.2022 18:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dwa egzemplarze kosmicznego Nissana Juke-R opartego na podzespołach modelu GT-R to za mało! Tym bardziej, jeśli mają być wykorzystywane wyłącznie do celów marketingowych. Firma Fox Marketing postanowiła urzeczywistnić inny projekt ekstremalnego Juke'a i sprzedawać go każdemu, o ile oczywiście znajdą się chętni.
Amerykańskie Fox Marketing z centralną w Pennsylvanii od 12 lat buduje auta na specjalne zamówienia klientów. Tym razem jednak samo zaproponowało pakiet modyfikacji. W jego skład wchodzi dodanie do seryjnego silnika 1,6 DIG-T większej turbosprężarki i intercoolera, a co za tym idzie - podniesienie mocy ze 190 do 400 KM. Oprócz tego przewidziano wzmocnienie układu hamulcowego.
Auto przeszło także szereg zmian zewnętrznych. Widać je na pierwszy rzut oka. Krzykliwy pomarańczowy lakier z czarnymi akcentami, nieco wulgarny pakiet stylistyczny i duże 20-calowe obręcze to bardzo odważny krok ze strony Fox Marketing. Do środka trafiły kubełkowe fotele Yonaka Ronin.
Źródło: Carscoop