Nissan GT‑R Nismo zarzyna konkurencję

Jądra byka, konina i frankfurterki w opakowaniach z metkami z logo odpowiednio Lamborghini, Porsche i Ferrari, a obok ostre narzędzia kuchenne z wygrawerowanym napisem GT-R Nismo – tak mogłaby wyglądać nowa kampania reklamowa Nissana. Mogłaby, ponieważ seria plakatów nie jest oficjalnym dziełem marketingowców japońskiej marki. Została stworzona przez fotografa Tima Kenta. Artysta ma na swoim koncie współpracę z takimi firmami, jak Hummer, Lexus, Chevrolet, MINI, Honda i Cadillac.

Wojciech Kaczałek

19.06.2014 | aktual.: 19.06.2014 16:33

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Obraz
© fot. timkent.co.uk
Obraz
© fot. timkent.co.uk
Obraz
© fot. timkent.co.uk
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (5)