Nick Heidfeld najszybszy na testach
Dzisiaj minął trzeci i ostatni dzień testów na torze Circuit de Jerez. Po raz pierwszy w bolidzie zespołu Lotus Renault zasiadł Nick Heidfeld, który zastępuje tymczasowo Roberta Kubicę. Niemiec spisał się fantastycznie.
12.02.2011 | aktual.: 13.10.2022 13:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Dzisiaj minął trzeci i ostatni dzień testów na torze Circuit de Jerez. Po raz pierwszy w bolidzie zespołu Lotus Renault zasiadł Nick Heidfeld, który zastępuje tymczasowo Roberta Kubicę. Niemiec spisał się fantastycznie.
Eric Boullier powiedział przed testami w Jerez, że były partner Roberta Kubicy z zespołu BMW Sauber, będzie miał szansę sprawdzić się podczas trzeciego dnia, drugich w tym roku przedsezonowych testów. Jeżeli Heidfeld sprawdzi się za kierownicą bolidu Lotus Renault R31, wówczas zespół porozmawia z nim o stałym etacie w miejsce Polaka.
Nick spisał się dzisiaj rewelacyjnie. Około godziny 15:30 Niemiec wyjechał na tor, aby rozpocząć serię ośmiu okrążeń. Pierwsze z nich pokonał w czasie 1:20,361, uzyskując jednocześnie najlepszy czas tego dnia. Heidfeld zepchnął z pierwszego miejsca Fernando Alonso.
Hiszpan również może zaliczyć dzisiejszy dzień do udanych, łącznie pokonał bowiem aż 131 okrążeń, uzyskując najlepszy czas 1:20,439.
Wygląda na to, że czarno-złote R31 jest naprawdę szybke.
Wyniki dzisiejszych testów
Nick Heidfeld Renault R31 1:20,361 (86 okr.)
Fernando Alonso Ferrari F150 1:20,493 (131 okr.)
Michael Schumacher Mercedes W02 1:21,054 (114 okr.)
Lewis Hamilton McLaren MP4-26-Mercedes 1:21,099 (36 okr.)
Kamui Kobayashi Sauber C30-Ferrari 1:21,242 (84 okr.)
Sebastian Vettel Red Bull RB7-Renault 1:21,574 (98 okr.)
Sebastien Buemi Toro Rosso STR6-Ferrari 1:21,681 (92 okr.)
Hekki Kovalainen Lotus T128-Renault 1:22,711 (61 okr.)
Rubens Barrichello Williams FW33-Cosworth 1:22,227 (99 okr.)
Paul di Resta Force India VJM04-Mercedes 1:22,945 (64 okr.)
Jerome D’Ambrosio Virgin MVR-02-Cosworth 1:25,471 (72 okr.)
Źródło: F1.pl