Na miejską przygodę: Yamaha Xenter 150/125

Rosnący ruch ulicznych w miastach w Europie sprawia, że mobilność oferowana przez skutery zaczyna przemawiać do coraz większej liczby mieszkańców europejskich miast. W jednośladach z automatyczną skrzynią biegów doceniają oni stylowy, wydajny i przystępny cenowo sposób poruszania się po zatłoczonych metropoliach. W związku z tym, Yamaha zaprezentowała kolejny skuter w swojej ofercie, model Xenter.

Na miejską przygodę: Yamaha Xenter 150/125
Źródło zdjęć: © fot. materiały prasowe
Dominika D.

19.06.2014 | aktual.: 08.10.2022 09:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jednostką napędową Yamahy Xenter jest czterosuwowy, czterozaworowy silnik chłodzony cieczą, o pojemności 150 ccm lub 125 ccm. Ponadto, odświeżona wersja modelu Xenter otrzymała na nowo zaprojektowaną podwójną kanapę, która została pokryta materiałem o zwiększonej przyczepności. Ponadto, skuter otrzymał nowe światło tylne i kierunkowskazy o przezroczystych soczewkach.

Jak twierdzi Yamaha, połączenie 16-calowych kół z tylnym zawieszeniem Monocross oraz widelcem teleskopowym zapewnia płynną i pewną jazdę po nierównych nawierzchniach miejskich ulic. Oferta akcesoriów do Xentera zawiera owiewkę (dostępną w dwóch rozmiarach) oraz kufer centralny, montowany bezpośrednio do tylnej części skutera bez konieczności zakładania stelaża.

Za hamowanie skutera odpowiadają 267 mm przedni hamulec tarczowy i 150 mm tylny hamulec bębnowy z UBS (Zintegrowany System Hamulcowy).

Xenter jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: Matt Mocaccino Brown (nowość w tym roku), Competition White oraz Midnight Black.

Yamaha Xenter 150/125 - galeria zdjęć

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/7]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)