Na miejską przygodę: Yamaha Xenter 150/125
Rosnący ruch ulicznych w miastach w Europie sprawia, że mobilność oferowana przez skutery zaczyna przemawiać do coraz większej liczby mieszkańców europejskich miast. W jednośladach z automatyczną skrzynią biegów doceniają oni stylowy, wydajny i przystępny cenowo sposób poruszania się po zatłoczonych metropoliach. W związku z tym, Yamaha zaprezentowała kolejny skuter w swojej ofercie, model Xenter.
19.06.2014 | aktual.: 08.10.2022 09:17
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jednostką napędową Yamahy Xenter jest czterosuwowy, czterozaworowy silnik chłodzony cieczą, o pojemności 150 ccm lub 125 ccm. Ponadto, odświeżona wersja modelu Xenter otrzymała na nowo zaprojektowaną podwójną kanapę, która została pokryta materiałem o zwiększonej przyczepności. Ponadto, skuter otrzymał nowe światło tylne i kierunkowskazy o przezroczystych soczewkach.
Jak twierdzi Yamaha, połączenie 16-calowych kół z tylnym zawieszeniem Monocross oraz widelcem teleskopowym zapewnia płynną i pewną jazdę po nierównych nawierzchniach miejskich ulic. Oferta akcesoriów do Xentera zawiera owiewkę (dostępną w dwóch rozmiarach) oraz kufer centralny, montowany bezpośrednio do tylnej części skutera bez konieczności zakładania stelaża.
Za hamowanie skutera odpowiadają 267 mm przedni hamulec tarczowy i 150 mm tylny hamulec bębnowy z UBS (Zintegrowany System Hamulcowy).
Xenter jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: Matt Mocaccino Brown (nowość w tym roku), Competition White oraz Midnight Black.