Najtańsze nowe auto w Polsce zostało odświeżone. Co się zmieniło?

Po blisko czterech latach od rynkowej premiery Hyundai zdecydował się na odświeżenie trzeciej generacji mieszczucha i10. Zmiany nie są duże, ale klienci powinni je docenić.

Hyundai i10 (2024)
Hyundai i10 (2024)
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Hyundai
Aleksander Ruciński

27.02.2023 | aktual.: 27.02.2023 15:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Hyundai i10 to nie tylko jeden z najtańszych, ale i najładniejszych przedstawicieli segmentu A. Choć trzecia generacja wciąż prezentowała się atrakcyjnie, Koreańczycy postanowili odświeżyć wygląd, by przyciągnąć do salonów nowych klientów.

Auto zyskało przeprojektowaną atrapę chłodnicy z ciekawymi LED-ami do jazdy dziennej i delikatnie zmienione reflektory. Przy okazji zaktualizowano również gamę lakierów i opcji wykończenia. Dwie barwy są zupełnie nowe - to Lumen Grey i Meta Blue widoczne na zdjęciach. Inne są też wzory felg - standardowo w rozmiarze 15 cali lub (w odmianie N-Line) 16 cali .

Równie kosmetyczne zmiany dotyczą kabiny, w której zagościło niebieskie oświetlenie ambientowe i zmienione tapicerki. Pojawił się też standardowy 4,2-calowy wyświetlacz, a także porty USB-C. W opcji możemy dostać m.in. nawigację, bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto czy liczne systemy wsparcia kierowcy.

Hyundai nie wspomina nic o zmianach technicznych, co oznacza zapewne, że pod maską wciąż będą gościć benzynowe silniki 1.0 i 1.2. Więcej szczegółów powinniśmy poznać niebawem. Produkcja odświeżonego i10 wystartuje w kwietniu.

  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10 (2024)
  • Hyundai i10
  • Hyundai i10
[1/7] Hyundai i10Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Hyundai
Komentarze (20)