MG5 (2013) - pierwsze oficjalne zdjęcia

Brytyjska marka MG należy obecnie do chińskiego koncernu SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation). Jednak brytyjskiego oddziału nie zlikwidowano i pod nazwą MG Motor działa dalej jako marka grupy SAIC. Grupa ta zaprezentowała właśnie pierwsze oficjalne zdjęcia kompaktowego hatchbacka o nazwie MG5.

2013 MG5
2013 MG5
Arkadiusz Gabrysiak

10.03.2012 | aktual.: 07.10.2022 19:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Brytyjska marka MG należy obecnie do chińskiego koncernu SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation). Jednak brytyjskiego oddziału nie zlikwidowano i pod nazwą MG Motor działa dalej jako marka grupy SAIC. Grupa ta zaprezentowała właśnie pierwsze oficjalne zdjęcia kompaktowego hatchbacka o nazwie MG5.

Pojazd jest przedstawicielem segmentu C, a więc na rynku będzie miał niemałą konkurencję. Co ciekawe, model ten w formie 5-drziwowego hatchbacka pojawi się na rynku chińskim już niebawem, jednak w Wielkiej Brytanii i Europie jego premierę przewidziano dopiero za 18 miesięcy. Co więcej - pojazd przeznaczony na rynek europejski będzie posiadał zmodyfikowane zawieszenie oraz inne wykończenie - zapewne przy detalach wykończeniowych zostaną użyte materiały wyższej jakości.

A jak prezentuje się bohater tego artykułu? Otóż MG5 wygląda całkiem ciekawie. Agresywny pas przedni oraz wyraźnie zaakcentowane przetłoczenia na masce wyglądają przyzwoicie. Profil boczny jest typowy dla hatchbacków segmentu C, a więc i tutaj nie ma mu co zarzucić.

2013 MG5
2013 MG5

Pojazd na rynku chińskim dostępny będzie z 1,8-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 106 KM. Gdy model ten pojawi się w Europie, gama silnikowa ma być całkiem inna - będą to silniki benzynowe o pojemnościach w zakresie 1,0 - 1,5 litra generujące od 117 do 164 KM. Do tej grupy dołączy także najprawdopodobniej jeden silnik wysokoprężny.

  • 2013 MG5
  • 2013 MG5
  • 2013 MG5
  • 2013 MG5
[1/4] 2013 MG5

Źródło: WCFAutocar

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (0)