Lexus LS zmodyfikowany przez japońskiego tunera. Szeroko i ostro

Wald International to japońska firma tuningowa, która słynie z bardzo kontrowersyjnych projektów. Za bazę do ich budowy nierzadko służą europejskie konstrukcje. Tym razem jednak zdecydowano się na rodzimego Lexusa.

Ostro i szeroko to cechy, którymi charakteryzuje się opisywany projekt.
Ostro i szeroko to cechy, którymi charakteryzuje się opisywany projekt.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

12.09.2018 | aktual.: 14.10.2022 14:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Konkretniej mówiąc, na limuzynę LS, która już "w serii" wyróżnia się charakterystycznymi, ostrymi liniami nadwozia. Specjaliści z Wald International zrobili wszystko, by jeszcze bardziej podkreślić liczne cięcia karoserii i nadać autu więcej agresji. Efekt końcowy, jak zwykle w przypadku tego tunera, budzi raczej mieszane uczucia. Trudno jednak przejść obok niego obojętnie.

Nadwozie LS-a ubrano z szeroki przedni zderzak, w który wkomponowano światła LED do jazdy dziennej. Znajdziemy tu także mocno poszerzone błotniki, nakładki progowe i dyfuzor z szerokim ledowym pasem, który pełni rolę dodatkowego światła stop. Wisienką na torcie jest spojler na klapie bagażnika. Dość dyskretny na tle pozostałych modyfikacji.

Obraz
© mat.prasowe

Co ciekawe, wszystkie dodatkowe elementy wykonano z samego plastiku, a nie włókna węglowego, ponieważ jak twierdzą przedstawiciele tunera, jest to materiał tańszy i łatwiejszy w obróbce. Na tym koniec zmian wizualnych dotyczących nadwozia. Chętni mogą jednak pokusić się o niewielkie poprawki techniczne. Wśród nich jest nowy układ wydechowy, który zapewnia lepsze brzmienie i reakcję na gaz.

Wald oferuje również kilka rodzajów autorskich felg dostępnych w rozmiarach 20-22 cali, obutych w szerokie, sportowe opony. Obręcze mogą mieć maksymalnie 11,5 cala średnicy, co umożliwia zastosowanie ogumienia o szerokości ponad 300 mm. Poza kwestiami wizualnymi, takie opony za wiele nie zmienią. Japończycy nie zdecydowali się bowiem na jakiekolwiek modyfikacje napędu.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/15]
Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (1)